نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

اول معاینه کامل، بعد درس و مدرسه

سنجش1

هفت‌برکه (گریشنا): در آستانه ثبت‌ نام مدارس، کار پایگاه سنجش سلامت دانش‌آموزان شهر گراش آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی گراش، مریم مکرمی، مسئول واحد سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس، گفت: «سنجش سلامت دانش‌آموزان بدو ورود به دبستان از بیست و ششم تیرماه ۹۵ جهت ورود به پایه اول آغاز شده است او هدف از تشکیل پایگاه سنجش سلامت را که با همکاری اداره آموزش و پرورش در حال ارائه خدمت است، شناسایی به موقع آسیب‌های جسمی و روانی در کودکان عنوان کرد.

مکرمی در ادامه گفت: «معاینات پایه چهارم ابتدایی و اول متوسطه دوره اول (هفتم) از بیستم تیرماه ۹۵ آغاز شده است و همچنان ادامه دارد.» او از والدین درخواست کرد که همراه با فرزندان خود، جهت معاینات لازم بهداشتی و پزشکی با در دست داشتن دفترچه سلامت به مطب پزشکان خانواده مربوطه مراجعه نمایند.

طبق گفته مسئول سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس، سنجش سلامت شامل ارزیابی بینایی، شنوایی،BMI ، سلامت دهان و دندان، بررسی پدیکلوزیس و آمادگی تحصیلی است. طبق آمار اعلام شده، هشتصد نفر دانش‌آموز گراشی باید تا پایان شهریور سلامت‌شان سنجیده شود و در صورت نیاز به پزشک خانواده خود ارجاع داده می‌شوند. مکان پایگاه سنجش دانش‌آموزان در بدو ورود به دبستان، مدرسه دخترانه کریمیان واقع در شهرک شهید بهشتی است.

سنجش1

خروج از نسخه موبایل