نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

خبر خوش برای اردی‌ها: درمانگاه ارد شبانه‌روزی می‌شود

گریشنا (هفت‌برکه): با موافقت وزارت بهداشت مرکز بهداشتی درمانی بخش ارد شبانه‌روزی می‌شود و سه پزشک در آن خدمت خواهند کرد.

به گزارش دفتر فرماندار، فرماندار گراش از ارتقاء مرکز بهداشت و درمان بخش ارد به درمانگاه شبانه‌روزی خبر داد و افزود: ارتقاء مرکز بهداشتی درمانی ارد به صورت شبانه‌روزی در راستای خدمات‌رسانی بهتر به مردم این بخش پیگیری شد و با توجه به نیاز مردم و مشکلات حوزه بهداشت و درمان، این بخش از داشتن یک مرکز درمانی شبانه روزی محروم بود.

اصغر فرودی دسترسی آسان مردم این منطقه به خدمات بهداشتی و درمانی و ارتقاء شاخصه‌های سلامت را یکی از اهداف مهم در راه‌اندازی درمانگاه شبانه‌روزی در بخش ارد عنوان کرد و اظهار داشت: در جریان سفر سال گذشته دکتر هاشمی وزیر بهداشت و درمان به شهرستان گراش مطالبات مردم بخش ارد در حوزه بهداشت و درمان مورد رایزنی و پیگیری قرار گرفت و با همکاری امام جمعه، نماینده مردم، معتمدین، مسئولین حوزه بهداشت شهرستان و مساعدت مسئولین استانی راه‌اندازی درمانگاه شبانه روزی در بخش ارد تصویب و قائم مقام وزارت بهداشت دستور اجرایی این طرح را داده است.

با دستور قائم مقام وزارت‌خانه با شبانه‌روزی شدن درمانگاه بخش ارد، سه پزشک عمومی، سه پرستار و یک ماما در این مرکز خدمت خواهند کرد.

فرماندار گراش اجرای سیاست های رفاهی منسجم در حوزه بهداشت و درمان و تعهدات دولت در ارتقای نظام سلامت یکی از دستاورد های مهم اجرای طرح تحول نظام سلامت در دولت یازدهم عنوان کرد و افزود: حرکت دولت بر مبنای تاکیدات مقام معظم رهبری در تحقق ارتقاء نظام سلامت و کاهش رنج بیماران و دغدغه مردم در این بخش دستاورد مهم برای کشور است.

اصغر فرودی با بیان اینکه گراش یکی از بهترین مراکز درمانی استان فارس را دارد، تصریح کرد: با دغدغه قرار دادن مشکلات حوزه بهداشت و پیگیری مسئولین نظام و همراهی خیرین رضایتمندی از خدمات درمانی در شهرستان گراش نسبتا مطلوب است.

نماینده دولت تدبیر و امید در شهرستان گراش خدمت به مردم یکی از اصلی ترین اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و خاطر نشان ساخت: مسئولین نظام در ارگان‌های مختلف خدمت صادقانه به مردم را سرلوحه کار خود قرار داده اند و رویکرد دولت در خدمت به مردم حرکت در مسیر توسعه و پیشرفت کشور است.

خروج از نسخه موبایل