نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

اداره کل راه و شهرسازی لارستان سه طرح مهر ماندگار دارد

هر سه طرح مهر ماندگار اداره کل راه و شهرسازی لارستان در محدوده شهرستان لارستان قرار دارد. Rah Lar

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان، مهندس لطفی‌زاده از سه پروژه مهر ماندگار در حوزه اداره‌کل راه و شهرسازی لارستان بازدید کرد. در این بازدید چند ساعته  مهندس فدایی مدیر کل راه و شهرسازی لارستان وی را همراهی می‌کرد. در این بازدید در ابتدا از پروژه چهارخطه محور ترانزیتی جهرم – لار و بندرعباس به طول ۱۱۰ کیلومتر که جزءمصوبات سفرهای استانی ریاست جمهوری است بازدید کردند.

فدایی در ادامه بازدید از پروژه تقاطع غیر همسطح کمربندی لار- لطیفی عنوان نمود که این تقاطع به دلیل قرار گرفتن در مسیر ترانزیتی شیراز – لار- بندر عباس از اهمیت زیادی برخوردار است و با بهره‌برداری از این تقاطع شاهد کاهش تصادفات  و سهولت در رفت و آمد مسافران خواهیم بود .

وی  در ادامه از  محور ترانزیتی لار – بندر عباس به طول ۸۵ کیلومتر افزود: این محور که  چهارخطه آن جزء مصوبات ریاست جمهموری است و به دلیل این که، بهترین مسیر برای دسترسی مسافران و محموله های ترافیکی از استان فارس به هرمزگان و بالعکس به حساب می‌آید  جزء پروژه‌های مهرماندگار تصویب و در شرف اجرای مناقصه می‌باشد.

مهندس لطفی زاده در ادامه افزود: طرح مهر ماندگار شامل ۸۰۰ پروژه است که سهم این اداره کل سه پروژه بوده که ما امیدوارم بتوانید با قرار دادن اعتبار لازم در ردیف بودجه‌ای آنها زمینه اجرایی شدن آنها را شاهد باشیم.

پروژه‌های مهرماندگار طرح‌هایی هستند که بر اساس مصوبه دولت باید تا پایان دوره دولت دهم به پایان برسد. پایگاه خبری مهر ماندگار خبرهای این پروژه‌ها را پوشش می‌دهد. اداره کل راه و شهرسازی لارستان شهرستان‌های لارستان، گراش، خنج، مهر و لامرد را پوشش می‌دهد.

خروج از نسخه موبایل