نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

چک‌لیست جعفرپور برای ورزش و بهداشت گراش

هفت‌برکه: جمشید جعفرپور، نماینده مردم در مجلس، دیروز یازدهم فروردین به گراش سفر کرد و در جریان مسایل و مشکلات حوزه‌های ورزش و بهداشت شهر قرار گرفت.

به گزارش حجت عابدی، هیات امنای اداره ورزش و جوانان در دیدار با نماینده مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی مشکلات ورزشی گراش را مورد بررسی قرار داد. قاسم فرسوده، معاون فرماندار و عضو هیات امنای اداره ورزش و جوانان شهرستان گراش، در این جلسه خواستار احداث چمن مصنوعی، تکمیل پروژه ورزشی فرهنگی محبی، اجرای طرح‌های سالن ورزشی روستایی، تشکیل چارت سازمانی و ارتقای نمایندگی ورزش و جوانان به اداره، احداث خوابگاه، توجه به جایگاه جوانان و تقویت هیات‌های ورزشی شد. احمد حسن‌نژاد، رییس اداره ورزش و جوانان گراش، نیز به برخی از مشکلات و کمبودهای ورزشی شهرستان اشاره کرد و خواستار رفع انها شد. حاج نجات اشفته، دیگر عضو هیات امنای اداره ورزش و جوانان  نیز فعالیت رشته‌های ورزشی گراش را از گذشته تا به امروز درخشان عنوان کرد و گفت: «سابقه ورزش گراش در سطح شهرستان و استان قابل ملاحظه و درخشان است.»

دکتر جعفرپور در این جلسه نسبت به رفع مشکلات قول مساعد داد و گفت: «برای رفع مشکلات با نگاه ویژه در سه شهرستان قدم برداشته شده است و امیدواریم مشکلات مطرح شده با پیگیری دستگاه‌های اجرای و همکاری ما حل بشود.»

حوزه‌ی بهداشت و سلامت نیز با حضور یک ساعته‌ی جعفرپور در گراش مورد بررسی قرار گرفت. دکتر محقق، قائم مقام بیمارستان و معاون دانشکده علوم پزشکی گراش، مسائل و نیازهای حوزه بهداشت و درمان گراش را برای نماینده مردم تشریح کرد.

در پایان این بازدید نیز جعفرپور از مجموعه ورزشی محبی بازدید کرد.

 

خروج از نسخه موبایل