نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

بیانیه تشکر مهندس حسین‌زاده

هفت‌برکه (گریشنا): مهندس حسین حسین‌زاده، نامزد دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، در پیامی از مردم و همراهان ستاد انتخاباتی خود تشکر کرد. مهندس حسین‌زاده یک روز مانده به انتخابات از حضور در انتخابات انصراف داد.

این پیام هفته گذشته برای گریشنا ارسال شده بود که به دلیل تراکم اخبار با تاخیر منتشر می‌شود:

به نام خدا

بیانیه تقدیر و تشکر ستاد انتخاباتی مهندس حسین‌زاده

باعرض سلام و ادب

با لبیک به ندای رهبری، با یک دنیا شوق و انگیزه و با هدف خدمت‌گزاری به مردم و پیش‌برد تعالی کشور، با احساس تکلیف، پای به عرصه انتخابات نهادم و بنا به دلایلی به نفع مردم شریف شهرستان گراش و حفظ وحدت منطقه انصراف خود را اعلام نمودم.

از همه بزرگوارانِ اساتید، جامعه مهندسین، جامعه فرهنگیان، دوستان، سروران، اقوام و همکاران، علی‌الخصوص جوانان و همفکران عزیز که در این مدت همراه و همدل با بنده بودند و با حمایت و دلگرمی خود، بنده را مورد لطف قرار داده‌اند تشکر و قدردانی می‌نمایم.

تشکر ویژه دارم از ریاست محترم ستاد: استاد ارجمند حاج کامران جعفری، معاونت ستاد: استاد ولی بامری و مشاورین سیاسی: حاج محمد منفرد (کامیرزا)، استاد رضا دیباچی، آقای ابراهیم شیروان، و حاج محمود غفاری. همچنین گروه اطلاع‌رسانی فضای مجازی و تدارکات: جناب آقایان محسن امانی، محمد ابول‌نژاد، یوسف هاشمی، محمد پورغفور و برادران.

و در آخر از همکاری و برنامه‌ریز ستاد، شرکت بازرگانی نوین تجارت فارس، که بدون هیچ چشم‌داشتی و نظر سویی اخلاصاً بنده را یاری نمودند کمال تشکر را دارم.

موفق و پیروز باشید

ستاد انتخاباتی دهمین مجلس شوراس اسلامی

مهندس حسین حسین‌زاده

 

خروج از نسخه موبایل