نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

حسین‌زاده انصراف داد / بهمنی و حسین‌شیری ماندند

هفت‌برکه (گریشنا): حسین حسین‌زاده رقابت در انتخابات مجلس را به دو نامزد دیگر گراش واگذاشت.

حسین‌زاده که انصراف خود از نامزدی را شب گذشته، چهارشنبه پنجم اسفندماه، در سخنرانی‌ در مدرسه چهارده معصوم اعلام کرده بود، با انتشار بیانیه‌ای این انصراف را رسما اعلام کرد. حسین‌زاده در این بیانیه گفته است که به نفع مردم گراش کنار می‌رود و نه به نفع هیچ‌کدام از نامزدهای دیگر: «تکلیف خود می‌دانم که مراتب انصراف خود را از صحنه‌ی انتخابات به نفع مردم شریف شهرستان گراش و وحدت منطقه اعلام دارم.»

متن کامل بیانیه بدین شرح است:

بسم ‌الله ‌الرحمن ‌الرحیم

با سلام و احترام

با لبیک به ندای رهبری، با یک دنیا شوق و انگیزه و با هدف خدمت‌گزاری به مردم و پیش‌برد تعالی کشور، با احساس تکلیف، پای به عرصه‌ی انتخابات نهادم.

در این شرایط بسیار حساس تاریخی که رهبر معظم انقلاب (مد ظله ‌العالی) فرمودند: «شرایطِ بسیار حساسی است و دشمن به این انتخابات چشم دوخته است»، تکلیف خود می‌دانم که مراتب انصراف خود را از صحنه‌ی انتخابات به نفع مردم شریف شهرستان گراش و وحدت منطقه اعلام دارم.

از همه‌ی اساتید، دوستان، سروران، اقوام، همکاران و خصوصا جوانان و هم‌فکران عزیز که در این مدت همراه بودند و با حمایت و دلگرمی خود، بنده را مورد لطف قرار داده‌اند، قدر دانی می‌نمایم.

انتظار و امید داریم مردم فهیم منطقه با حضور حداکثری در انتخابات و مشارکت در تعیین سرنوشت‌شان، با درایت و شعور سیاسی، بهترین‌ها را به عنوان وکیل خود به مجلس بفرستند تا منشا خیر و برکت و آبادانی برای مردم ولایی و شهیدپرور شهرستان گراش و منطقه شوند.

همچو باران باش، رنج جدا شدن از آسمان را در سبز کردن زندگی دیگران جبران کن.

 

ارادتمند و خدمت‌گزار شما

مهندس حسین حسین‌زاده

کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی

حوزه‌ انتخاباتی لارستان، خنج و گراش

 

 

خروج از نسخه موبایل