نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

حسنی‌پور به نفع حسین‌شیری کنار می‌کشد

هفت‌برکه (گریشنا): عبدالحسن حسنی‌پور، یکی از دو نامزد شهرستان خنج، اعلام کرد به نفع حسین‌علی حسین‌شیری از رقابت‌های انتخابات مجلس دهم کنار می‌کشد. حسنی‌پور دبیر دبیرستان‌های خنج و مدیر دبیرستان شبانه‌روزی این شهر است. این دومین تجربه‌ی نامزدی او در انتخابات مجلس بعد از حضور در انتخابات مجلس هفتم بود (اطلاعات بیشتر در گریشنا).

بدین ترتیب تعداد نامزدهای انتخابات مجلس دهم به ۱۲ نفر کاهش یافت. از شهرستان خنج هنوز یک نامزد دیگر به نام حشمت‌الله زارعی در انتخابات حضور دارد.

در گفتگو با خبرنگار هفت‌برکه، حسنی‌پور گفت این حمایت را به صورت شفاهی به هواداران‌اش اعلام کرده است و بیانیه‌ی رسمی در این خصوص صادر نخواهد کرد. او درباره دلایل اتخاذ این تصمیم گفت: «با بررسی مجموع برنامه‌ها و دیدگاه‌های ایشان، مشاهده کردم که اشتراکات زیادی با ایشان دارم. من هم از ابتدا اعلام کرده بودم که فراجناحی هستم، و دیدم که آقای حسین‌شیری هم این‌طور است، یعنی هم اصول‌گرایی و هم اصلاح‌طلبی را در خود دارد. در نتیجه برای جلوگیری از تشتت آرای منطقه، تصمیم گرفتم به نفع ایشان کنار بروم.» او گفت فردا برای ثبت انصراف رسمی‌اش به فرمانداری لارستان مراجعه خواهد کرد.

خروج از نسخه موبایل