نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

افتتاح دومین پمپ بنزین در گراش

هفت‌برکه (گریشنا): جایگاه سوخت بنزین در گراش با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد تومان افتتاح شد.

به گزارش فرمانداری، جایگاه سوخت بنزین در شهرستان گراش به مناسبت گرامی‌داشت دهه مبارک فجر با حضور فرماندار و مسئولین دستگاه‌های اجرایی شهرستان با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد تومان توسط بخش خصوصی به بهره‌برداری رسید.

فرماندار گراش در آیین افتتاح این پروژه خدماتی ضمن گرامی‌داشت سال‌گرد پیروزی شکوه‌مند انقلاب اسلامی گفت: «وجود جایگاه عرضه سوخت با استانداردهای لازم یکی از مهم‌ترین نیازهای شهرستان بود که با راه‌اندازی این جایگاه مشکلات زیادی از شهروندان حل خواهد شد.»

اصغر فرودی صیانت و حفظ محیط زیست را از مهم‌ترین اولویت‌های دولت تدبیر و امید دانست و اظهار داشت: «دولت بر حفاظت از محیط زیست تاکید دارد و چالش‌های این حوزه را مدیریت می‌کند. گاهی دولت هزینه‌های بیشتری انجام می‌دهد تا بنزین مناسب در کشور توزیع شود.»

وی با تاکید بر گسترش فرهنگ بهینه سوخت خاطر نشان ساخت: «مسائل ایمنی و امنیتی در جایگاه‌های سوخت و پخش فراورده‌های نفتی با جدیت رعایت شود.»
فقیهی، مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی لارستان در این مراسم در خصوص راه‌اندازی و اهمیت این پروژه توضیح داد.

تعمیرات جایگاه سوخت گراش از خرداد ۱۳۹۳ آغاز شد و در دی ماه ۱۳۹۴ به پایان رسید. این جایگاه ۲۱ بهمن‌ماه با حضور مدیران شهرستان افتتاح شد. جعفر اژدری مدیر جایگاه خلیج فارس در مورد امکانات این پمپ بنزین به خبرنگار هفت برکه گفت: «تمام سکوها مجهز به بنزین سوپر و بنزین معمولی است و در حال پیگیری هستیم تا به زودی کارواش آب گرم، تعویض روغن و باد نیتروژن، کافی‌شاپ و سوپرمارکت این جایگاه را نیز راه‌اندازی کنیم.»

 

 

 

 

خروج از نسخه موبایل