نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

زنان گراشی به نمایشگاه زایمان طبیعی رفتند

هفت برکه (گریشنا): بانوان گراشی در نمایشگاه یک روزه‌ی ترویج زایمان طبیعی، مراقبت‌، تغذیه و ورزش‌های دوران بارداری را آموزش دیدند.

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گراش، نمایشگاه یک روزه‌ی ترویج زایمان طبیعی شنبه، هفدهم بهمن ماه در فرهنگ‌سرای آبشار اندیشه برگزار شد.

دکتر علی‌رضا گلستان، معاون درمان دانشکده علوم پزشکی و رییس مرکز آموزشی درمانی امیرالمومنین علی(ع) و دکتر سیدجواد محقق، معاون توسعه و مدیریت منابع علوم پزشکی و قائم مقام این مرکز آموزشی درمانی در مراسم افتتاح و بازدید از این نمایشگاه، ضمن قدردانی از برگزارکنندگان این نمایشگاه، از نزدیک در جریان عملکرد و فعالیت‌های زایشگاه بیمارستان گراش قرار گرفتند.

مژده حسن‌زاده، مسوول زایشگاه بیمارستان امیرالمومنین علی‌(ع) گراش در حاشیه این نمایشگاه در گفت‌وگو با روابط عمومی علوم پزشکی گفت:«بانوان گراشی استقبال خوبی را از نمایشگاه داشتند.» وی افزود:«در این نمایشگاه آموزش‌های لازم و ضروری شامل مراقبت‌های بارداری، تغذیه و ورزش‌های دوران بارداری به بانوان ارائه و بسته‌های آموزشی و تغذیه سالم در اختیار آنان قرار گرفت.»

 

خروج از نسخه موبایل