نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

دختران گراش‌جوان با اقتدار قهرمان پینگ‌پنگ فارس شدند

گریشنا(هفت برکه): تیم تنیس روی میز بانوان گراش جوان با هشت برد در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های تنیس روی میز بانوان استان بر سکوی اول ایستاد و سهمیه‌ی حضور در لیگ باشگاه‌های کشور را به دست آورد.

به گزارش روابط عمومی هیات تنیس روی  میز شهرستان گراش؛ مسابقات قهرمانی باشگاه‌های تنیس روی میز بانوان استان فارس با حضور بیست تیم در چهار گروه پنج تیمی روز جمعه، بیست‌وهفتم آذرماه در خانه پینگ‌پنگ شیراز و سالن حجاب برگزار شد. تیم گراش جوان که صبا صفری بازیکن ملی‌پوش تنیس روی میز کشور را به خدمت گرفته بود توانست در گروه سه مسابقات پارتاکنا سپیدان، هیات پینگ‌پنگ جهرم، علوم پزشکی شیراز و هیات پینگ‌پنگ نی‌ریز را با اقتدار کامل و با نتیجه سه بر صفر شکست دهد و به عنوان تیم اول گروه به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند.

در مرحله یک چهارم نهایی گراش جوان، نوار پیروزی های ۳-۰ را ادامه داد و توانست هیات پینگ‌پنگ بوانات را شکست دهد و به جمع چهار تیم برتر باشگاه‌های استان راه یابد. در این مرحله، چهار تیم نظام مهندسی(الف) شیراز، هیات پینگ‌پنگ سپیدان، گراش جوان و بانک آرمان شیراز برای کسب مقام‌های اول تا چهارم به صورت دوره‌ای باهم به رقابت پرداختند که تیم گراش جوان توانست هیات پینگ‌پنگ سپیدان که از بازیکن ملی‌پوش بهره می‌برد را با نتیجه ۳-۱ شکست دهد، نظام مهندسی نیز شکست ۳-۲ در مقابل تیم گراش را پذیرا شد و در آخر بانک آرمان شیراز ۳-۰ شکست خورد و بانوان گراش جوان توانستند با هشت برد قاطع و بدون شکست بر سکوی اول تنیس روی میز باشگاه‌های فارس قرار بگیرد. هیات سپیدان و بانک آرمان نیز به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

صبا صفری، صدف سرخی، شایسته باقری‌فرد، فاطمه صادقی و سپیده پیرمحمدی به مربی‌گری فاطمه آخوندی تیم گراش جوان را همراهی می‌کردند و توانستند برای نخستین بار مقام قهرمانی استان را کسب کنند و سهمیه حضور در لیگ باشگاه‌های کشور را به دست بیاورند.

خروج از نسخه موبایل