نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

میراث فرهنگی با آژانس‌های بدون مجوز برخورد می‌کند

گریشنا (هفت برکه): رییس اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان گراش به صورت سرزده از دفاتر مسافرتی و گردشگری شهرستان گراش بازدید کرد.

به گزارش اداره‌ی میراث فرهنگی شهرستان گراش، مهندس اسدی، رییس اداره‌ی میراث فرهنگی گراش، برای تهیه‌ی گزارش خدمات کیفی و کمی دفاتر مسافرتی و گردشگری و ارائه این خدمات به عموم مردم شهرستان گراش، بازدیدی چند ساعته از دفاتر سطح شهر داشت.

مهندس اسدی خواستار اجرای قانونی بند (ب) در کلیه دفاتر گردشگری و مسافرتی شهرستان شد و رعایت قوانین و مقررات گردشگری را امری لازم بر شمرد. اسدی خاطرنشان ساخت: «دفاتر مسافرتی و گردشگری در این شهرستان حتماً باید دارای مجوز و پروانه بهره‌برداری یا تاریخ تمدید باشند و با بعضی از دفاتر که بدون مجوز اقدام به خدمات مسافرتی و گردشگری می‌کنند، حتماً برخورد قانونی صورت خواهد پذیرفت.»

لازم به توضیح است که بر اساس آیین‌نامه نظارت بر تاسیس و فعالیت دفترهای خدمات مسافرتی، سیاحتی – جهانگردی و زیارتی (+)، دفاتر خدمات سیاحتی – جهانگردی که در زمینه اخذ روادید، تنظیم و انجام مسافرت گروهی داخلی و خارجی، ذخیره مکان و هرگونه خدمات ایران‌گردی و جهان‌گردی با رعایت قوانین و مقررات ایرانگردی و جهانگردی فعالیت می‌کنند، باید مجوز لازم را از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کسب نمایند.

رییس اداره میراث فرهنگی در ادامه گفت: «همشهریان جهت ارائه پیشنهادات و انتقادات خود از کلیه خدمات دفاتر مسافرتی و گردشگری می‌توانند به اداره مراجعه کنند و یا با شماره تلفن: ۵٢۴۴٢٩٠۴ تماس بگیرند.»

asadi1

 

خروج از نسخه موبایل