نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

از همکاران نمایشگاه روایت آفتاب تقدیر شد

DSC06456

از دست‌اندرکاران نمایشگاه روایت آفتاب با حضور امام جمعه، معاون فرماندار و چندی از مسئولین گراش تقدیر شد. سه شنبه شب دوم خرداد، مسجد حضرت خدیجه کبری (س)، محل حضور دست‌اندر کاران نمایشگاه عاشورایی روایت آفتاب بود. برنامه‌ای به مناسبت ولادت امام باقر(ع) برگزار شد تا از زحمات افردای که بدون هیچ چشم‌داشتی در برپایی این نمایشگاه همکاری کرده بوند.

برنامه با سخنرانی حجت‌الاسلام حلاجی، امام جمعه گراش آغاز شد و پس از پخش کلیپی از خلاصه روایت‌های نمایشگاه، عباسپور، مداح اهل بیت به مولودی خوانی پرداخت. وزش باد در چند مورد باعث به وجود آمدن مشکلاتی در برگزاری این برنامه شده بود که اجرای آن را مجتبی زارعی، گوینده خبر شبکه فارس بر عهده داشت. در این نمایشگاه به عنوان راوی از صدای زارعی استفاده شده بود.

محمد خواجه‌پور، به عنوان نماینده موسسه هفت‌برکه، برگزار کننده نمایشگاه، در سخنی کوتاه، به لزوم نوآوری در مراسم مناسبتی اشاره کرد و یکی از دغدغه‌های برگزاری این نمایشگاه را رعایت نکات مذهبی دانست که مورد تایید مردم و صاحب‌نظران قرار گرفت. خواجه‌پور با یادآوری این مطلب که هزینه‌ها و اجرای این برنامه توسط مردم صورت گرفته است گفت: در کارهای مذهبی و هنری شهر، مردم سهم خودشان را ادا کرده‌اند. او با ابراز گله‌گی از اینکه این کار نتوانست حمایت‌های سازمانی را جلب کند، ادامه داد: در بخش مذهبی، دست ادارات برای اجرای برنامه‌ها بازتر است که با این حال، آنطور که انتظار می‌رفت از این نمایشگاه حمایت نشد. اگر این برنامه در مرکز استان برگزار می‌شد، صددرصد از امکانات دولتی بهره می‌برد.

اهدای لوح تقدیر به همکاران این نمایشگاه بخش دیگر این برنامه بود که به علت تعداد بیش از ۱۲۰ نفری همکاران، به صورت نمادین از چند نفر با اهدای لوح تقدیر، قدردانی شد.

پس از پخش کلیپی از پشت صحنه صدا گذاری روایت‌های نمایشگاه، این برنامه با پذیرایی شام به پایان رسید.

نمایشگاه روایت آفتاب، ۲۸ آذر تا ۶ دی سال گذشته در پارک شهر برپا شد که مورد استقبال مردم قرار گرفت. این نمایشگاه در دوازده پرده با استفاده از ۴۲ ماکت و افکت‌های صدا و نور؛ واقعه عاشورا را روایت می‌کرد.

DSC06456
خروج از نسخه موبایل