نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

دو خودرو در آتش/ مصدوم به شیراز منتقل شد

گریشنا(هفت برکه): این‌بار آتش گرفتن دو خودرو پشت مدرسه‌ی قائدی، علاوه بر خسارت مالی، صاحب این خودروها را با سی‌درصد سوختگی راهی بیمارستان کرد.

به گزارش خبرنگار گریشنا؛ حوالی ساعت ۲:۱۸ دقیقه‌ی بامداد امروز، سی‌ام آبان‌ماه، خودروی سمند و وانت بار نیسان مربوط به قاسم صادقیان دچار آتش‌سوزی شد. اداره‌ی آتش‌نشانی جزئیات این حادثه را برای ما این‌طور تعریف می‌کند: «با تماس با آتش‌نشانی، یک خودرو ایسوزو آتش‌نشانی و سه نیرو را به محل حادثه اعزام کردیم، اما بعد از ساعتی، همکاران تقاضای فرستادن یک ماشین آتش‌نشانی دیگر را داشتند که بلافاصله به محل فرستاده شد. متاسفانه شدت آتش‌سوزی به قدری بود که هر دو ماشین در آتش سوخت.»

به گفته یکی از اعضای خانواده صادقیان، به نظر می‌رسد این آتش‌سوزی به طور عمد اتفاق افتاده باشد و هدف آتش زدن سمند بوده، اما چون وانت‌بار نیسان در کنار ماشین سمند پارک شده، حریق به این خودرو نیز سرایت کرده است. اما این حدسیات فعلا در حد گمانه‌زنی مانده است و نتیجه‌ی قطعی بعد از پیگیری‌های مراجع قانونی اعلام می‌شود.

جلال ایزدی، سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شهرستان گراش می‌گوید: «ساعت ۲:۱۹ دقیقه با ما تماس گرفته شد. صاحب ماشین برای پیدا کردن منبع صدا به سمت حیاط و در خانه حرکت می‌کند. با باز شدن در، با موج انفجار و شعله‌ی ماشین مواجه و پرت می‌شود. در اثر این حادثه، او از ناحیه‌ی بازو، بالای ساعد و صورت دچار سی‌درصد سوختگی درجه ۲ شد. مصدوم چهل‌ و هفت‌ساله‌ی این حادثه ساعت ۵ صبح امروز از بیمارستان امیر‌المونین علی (ع) به شیراز منتقل شد.»

 

 

 

خروج از نسخه موبایل