نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

فرصت استخدام برای بیست و شش نفر در دانشکده و بیمارستان

گریشنا (هفت برکه): دانشکده‌ی علوم پزشکی گراش به بیست‌ و شش نفر نیروی خدمات تنظیفات در بیمارستان و درمانگاه‌های گراش نیاز دارد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده‌ی علوم پزشکی و خدمات درمانی گراش، مدیریت پشتیبانی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گراش در نظر دارد جهت تأمین نیروی خدمات و تنظیفات مورد نیازخود در بیمارستان، مرکز بهداشت و ستاد مرکزی، به استناد مجوز شماره ۵۵۴/۱۰۰/د/۹۴ در تاریخ بیست‌ و هفتم آبان‌ماه از معاونت توسعه مدیریت و منابع، تعداد بیست‌ و شش نفر از افراد واجدالشرایط را از طریق امتحان عمومی، مصاحبه و گزینش به صورت شرکتی استخدام کند.

این ۲۶ نفر از بین متقاضیان مرد و زن دارای مدرک دیپلم و زیر دیپلم استخدام می‌شوند. شرایط اختصاصی پذیرش شامل داشتن حداقل ۲۰ سال سن و حداکثر ۳۰ سال تمام برای دارندگان دیپلم است. متقاضیان جهت ثبت نام و تحویل مدارک تا تاریخ ۵ آذر مهلت دارند به صورت حضوری به دفتر مدیریت پشتیبانی دانشکده علوم پزشکی مراجعه کنند. امتحان و مصاحبه روز سه‌شنبه ۱۰ آذر ۹۴ ساعت ۸ صبح در سالن امتحانات علوم پزشکی برگزار می‌شود.

اطلاعات بیشتر از شرایط استخدام و فرم درخواست از دانشکده‌ی علوم پزشکی و خدماتی بهداشتی درمانی گراش را از این‌جا دریافت کنید، یا با شماره ۵٢۴۴٨١٠٠ تماس بگیرید.

خروج از نسخه موبایل