نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

قاب‌های سوگواره عاشورا، چشم به راه بازدیدکننده

sogvareh ashorahi22

هفت برکه (گریشنا): سومین سوگواره عکس عاشورایی گراش همچون سال‌های قبل پذیرای عکس‌های عکاسان گراشی شد.

به گزارش فاطمه ابراهمی؛ اولین روز هفته ماه صفر‌ الحرام، فضای نگارخانه آبشار اندیشه با عکس‌های عاشورایی آکنده از عطر حسینی شد و روبان سومین سوگواره عکس عاشورایی توسط قاسم فرسوده، معاون فرماندار، و مهدی آیینه‌افروز، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گراش، بریده شد.

علی اصغر امانی، دبیر سومین سوگواره عکس در مصاحبه با خبرنگار گریشنا گفت: «این سوگواره طبق روال دو سال قبل، مراحل فراخوان تا داوری را طی کرد و از شنبه، بیست‌ و سوم آبان‌ماه، عکس‌های راه یافته در نگارخانه به روی دیوار رفت.»

عکس‌های عکاسان گراشی، جواد آب‌افکن، عبدالرضا راستگو، مسلم پورشمسی، عبدالله سراجی، محمدرضا قاسمی‌زادگان، راضیه جنگجو، فاطمه ابراهیمی، سارا زمانی، حمید بهرامی، علی افشار، زهره محسنی، احمدرضا سجادی، مجید افشار، محسن افشار، مهدی آب‌افکن و طاهره عالی‌زاده به بخش اصلی نگارخانه راه یافت.
از مهم‌ترین تفاوت‌های این سوگواره با سال‌های قبل، حضور پررنگ خانم‌ها به عنوان عوامل اجرایی و دکور این سوگواره بود که همپای آقایان در برپایی نقش داشتند.
این سوگواره با تلاش شبانه‌روزی جمعی از عکاسان به مدت یک هفته، تا بیست و نهم آبان‌ماه، از ساعت هشت تا دوازده ظهر و از چهار عصر تا ده شب در محل نگارخانه آبشار اندیشه برپا و پذیرای استقبال عموم است.

خبرهای مرتبط:

سوگواره عاشورایی به مرحله داوری رسید

عکس‌های عاشورایی بر دیوار نگارخانه آبشار اندیشه

گزارش تصویری از آماده‌سازی تا مرحله‌ی افتتاح سوگواره را از لنز دوربین دبیرخانه جشنواره و نازنین قزلی جهرمی ببینید:

sogvareh ashorahi22

 

 

 

خروج از نسخه موبایل