نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

تقدیر از برترین‌های مسابقات ورزشی آموزش و پرورش اوز

در مراسم اختتامیه و اهدای جوایز مسابقات ورزشی اداره آموزش و پرورش اوز، از بیش از ۲۵۰ نفر تقدیر شد. به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش اوز، در این مراسم که بخشدار، فرماندهان نیروی انتظامی و سپاه، اولیای دانش‌آموزان، مربیان و معلمین و جمع کثیری از دانش‌آموزان حضور داشتند، بهرام زمانی، رئیس آموزش و پرورش اوز گفت: اگر ورزش با اخلاق و انسان‌سازی همراه باشد به هدف اصلی خود خواهند رسید. او گفت: امروز ورزشکاران و قهرمانان ایرانی با برافراشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران در کشورهای مختلف، نقش مهمی در صدور و معرفی انقلاب اسلامی به جهانیان داشته‌اند.

رئیس اداره آموزش و پرورش اوز ضمن مثبت خواندن حضور چشمگیر دانش‌آموزان و معلمین در برنامه‌های ورزشی سال تحصیلی ۹۰-۹۱ از آنان خواست پیروزی یا شکست را محور اصلی کار قرار ندهند و با متانت و احترام به رقابت بپردازند. وی به دانش‌آموزان تاکید کرد: تهذیب تحصیل و ورزش را در برنامه‌های خود قرار دهند، چرا که توصه ائمه اطهار و علمای دینی است. زمانی، از مربیان و معلیمن خواست علاقه‌مندی و ایجاد فضای مناسب برای ورزش دانش‌آموزان را رسالت کار خود قرار دهند.

بهرام زمانی با اشاره به سند تحول بنیادین و نقش ورزش و نوسازی در این قانون تعلیم و تربیت، خواستار توجه جدی به مسئله تربیت بدنی و ورزش شد و گفت: همانگونه که گفته‌اند عقل سالم در بدن سالم است همه باید در تربیت نسلی فعال و پویا کوشا باشیم.

خروج از نسخه موبایل