نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

صدف سرخی: اولین دختر گراشی روی سکوی پینگ‌پنگ فارس

گریشنا: صدف سرخی، در رقابت‌های انفرادی تنیس روی میز استان فارس به مقام سوم دست یافت. او به همراه فاطمه صادقی دیگر تنیسور گراشی به مسابقات آزاد و رده‌بندی دسته‌‌ی برتر نونهالان کشور راه یافتند.

به گزارش روابط عمومی هیات تنیس روی میز شهرستان گراش؛ دور دوم مسابقات آزاد و انتخابی تنیس روی میز انفرادی نونهالان دختر استان فارس، روز پنج‌شنبه، بیست‌وسوم مهرماه در محل خانه‌ی پینگ‌پنگ بانو حاجیه رضوی شهرستان گراش برگزار شد.

صدف سرخی، اولین مقام انفرادی تنیس روی میز نونهالان دختر گراش را به دست آورد تا تنیس روی میز بانوان گراش آینده‌ای روشن پیش رو داشته باشد.

در این رقابت‌ها که در ساعت هشت و نیم صبح با قرائت آیاتی از قرآن کریم توسط هستی فتحی آغاز شد، سی‌ویک بازیکن از شهرستان‌های؛ شیراز با چهارده تنیسور به مربی‌گری سیده راضیه دستغیب، آباده با سه تنیسور به مربیگری سمانه پاسیار، گراش با هشت تنیسور به مربیگری طاهره هاشمی و لار با شش تنیسور به مربیگری فضیلیت امینیان، در هشت جدول دوره‌ای به رقابت پرداختند.

پس از انجام چهل‌وپنج بازی دیدنی، نفرات اول و دوم هر جدول و در مجموع شانزده نفر به مرحله‌ی حذفی راه یافتند که پس از انجام بازی‌های جذاب و تماشایی؛ مقام اول این مسابقات به زهرا عامر‌طاس از شیراز رسید، زینب فروغی از آباده دوم شد و صدف سرخی از گراش موفق به کسب مقام سوم شد. زهرا صادقی از شیراز بر سکوی چهارم ایستاد و فاطمه صادقی از گراش مقام پنجم را از آن خود کرد. گل‌آرا نوروزی از آباده، نرگس حمزوی از شیراز و محدثه سهرابی از شیراز نیز به ترتیب مقام‌های ششم تا هشتم این مسابقات را به دست آوردند.

این مسابقات تا ساعت ۱۷ به طول انجامید و نازیلا نقیبی به عنوان سردآور و فاطمه آخوندی به عنوان کمک سردآور مدیریت این بازی‌ها را برعهده داشتند.

صدف سرخی و فاطمه صادقی به مسابقات آزاد و رده بندی دسته‌ی برتر نونهالان کشور که در تاریخ ششم تا هشتم آبان‌ماه در قم برگزار خواهد شد می‌روند تا بار دیگر برای اولین بار دختران گراش با دو سهمیه در مسابقات کشوری حاضر شوند.

آیدا رهنورد، بازیکن خردسال گراشی با بازی‌های درخشان خود به عنوان آینده‌سازترین بازیکن این دوره انتخاب شد.

ping pong2

 

خروج از نسخه موبایل