نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

رژه موتورسوران قانون‌مدار برای ترویج کلاه ایمنی

گریشنا: در دومین روز از هفته ناجا، برای فرهنگ‌سازی در استفاده‌ی موتورسواران از کلاه ایمنی، رژه موتوری با حضور فرماندار و مسئولین دستگاه‌های اجرایی شهرستان برگزار شد.
سرهنگ بابایی، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گراش، هدف از برگزاری این برنامه را نهادینه کردن فرهنگ استفاده موتورسواران از کلاه ایمنی عنوان کرد. در این مراسم، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر، فرمانده ناحیه بسیج سپاه گراش، پلیس راهور و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.
به گزارش ذفتر فرماندار، فرماندار گراش در این مراسم با بیان این که عدم استفاده‌ از کلاه ایمنی در شهرستان باعث نگرانی شده است، اظهار داشت: «متاسفانه عامل اصلی فوت و تلفات جانی در تصادفات موتور‌سیکلت، عدم استفاده از کلاه ایمنی است.» اصغر فرودی برقراری نظم و امنیت را دو مقوله بسیار مهم دانست و افزود: «برای استفاده از کلاه ایمنی باید فرهنگ‌سازی شود و موتور‌سواران قانون‌مند باید در ترویج این فرهنگ سهیم باشند تا شاهد حادثه ناگواری برای اشخاص نباشیم.» وی بر استفاده راکبین موتور‌سیکلت‌ها از کلاه ایمنی و رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی تاکید کرد و گفت: «استفاده از کلاه ایمنی می‌تواند آسیب‌های ناشی از تصادفات در موتورسواران را کاهش دهد.»
 در این مراسم موتور‌سواران مسیر خیابان امام خمینی (ره) را رژه رفتند و به ده نفر از شرکت‌کنندگان به قید قرعه کلاه ایمنی اهدا شد.
خروج از نسخه موبایل