نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

گراش در انتظار بازگشت «قربانی منا»

گریشنا: با شناسایی حاج حسن خواجه‌پور به عنوان یکی از جان‌باختگان حادثه منا، خانواده او در شهر گراش در انتظار بازگشت پیکر مرحوم و برگزاری مراسم‌های یادبود هستند. (خبر در گریشنا)

امروز صبح، سه‌شنبه هفتم مهرماه، فرماندار گراش به همراه اعضای شورای اداری با حضور در جمع خانواده داغدار، مراتب تسلیت خود را با خانواده جان‌باخته در میان گذاشت. با هماهنگی انجام شده، قرار است به محض قطعی شدن زمان انتقال اجساد، مراسم تشییع جنازه باشکوهی در شهر برگزار شود. پیکر حاج حسن خواجه‌پور طبق دستور مقام معظم رهبری در کنار شهدای شهر در گلزار شهدای ناساگ به خاک سپرده خواهد شد.

قرار است مجلس یادبود بعد از خاک‌سپاری در حسینیه ولی‌ عصر (ره) (خانه امام) برگزار شود. تا آن زمان، شب‌ها مجلس مردانه در منزل حاج علی‌ خواجه‌پور واقع در خیابان تمیز، و مجلس زنانه در منزل حاج محمد محمدزاده در محله فخرآباد، کوچه شهیدان جعفرزاده، برقرار است.

خانواده‌های خواجه‌پور، محمدزاده و دیگر وابستگان، ضمن سپاس‌گزاری از پیام‌های تسلیت و هم‌دردی همشهریان، به ویژه همراهان مرحوم و حاجیان گراشی، اعلام کردند: «راضی به زحمت همشهریان نیستیم و آنان طبق روال سنت اسلامی، مراسم‌های استقبال از حجاج را برگزار کنند.»

کاروان ۲۴۰۱۶ فردا به شیراز بر می‌گردد، اما هنوز زمان انتقال قربانیان این کاروان مشخص نشده است. قرار است اجساد ابتدا در شاه‌چراغ شیراز تشییع شوند و سپس به شهرستان‌ها منتقل می‌شوند.

 

خروج از نسخه موبایل