نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

فوتسال به هفته دوم رسید

Footsal02

گریشنا: با پایان رقابت‌های فوتبال باشگاهی، این بار نوبت به فوتسالیست‌های گراش رسید تا در سالن ورزشگاه شهدا رقابتهای خود را آغاز کنند.

هفته اول: رقابت نزدیک

هفته اول مسابقات فوتسال باشگاهی گراش با عنوان جام هفته دفاع مقدس با رقابت شاهین و گراش‌جوان برگزار شد. در این بازی شاهین ۴ بر ۳ به برتری رسید. علی شکری از شاهین بهترین بازیکن این بازی بود.

شهیدان حسن‌زاده ۳ بر ۲ استقلال را شکست. رضا زاهدی بازیکن برتر زمین بود. شهدا و پرسپولیس نوین با اقتدار بالاتری حریفان خود را بردند. شهدا در روزی که حمید عالیپور بهترین بازیکن زمین شد چهار بر صفر اتحاد را برد و پرسپولیس نوین با همین نتیجه انقلاب را شکت داد. غلامحسین افشار بهترین بازیکن زمین شد.

هفته دوم: سه تیم شش امتیازی

شب دوم رقابت‌ها فوتسال هفته دوم مقدس سه‌شنبه ۳۱ شهریورماه از ساعت ۲۰ آغاز شد. با قضاوت علیرضا عظیمی و احسان جوکار، شاهین ۷ بر یک استقلال را شکست داد. محمدجواد رامیارپور بازیکن برتر این بازی بود. اتحاد دو بر یک گراش‌جوان را شکست داد. مهدی کهندلی و علی یحیایی داوران این بازی بودند. اسماعیل غلامی از اتحاد بازیکن برتر زمین بود. در دیگر بازی دو بر یک این هفته پرسپولیس نوین، شهیدان حسن‌زاده را شکست داد. مسلم تابش و اسماعیل بلبلی بازی را قضاوت کردند و غلامحسین افشار از پرسپولیس‌نوین بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

در آخرین بازی شب دوم بازی‌ها شهدا با برد ده بر یک برابر انقلاب با تفاضل گل بهتر به صدر جدول رفت. زکریا عظیمی بهترین بازیکن زمین بود. حمید واحدی و محمد خدادادنژاد بازی را قضاوت کردند.

در جدول رده‌بندی سه تیم شهدا، شاهین و پرسپولیس‌نوین با شش امتیاز بالاتر از بقیه قرار دارند. شهدا با تفاضل گل ۱۴ صدر نشین است، شاهین با تفاضل ۷ و پرسپولیس با تفاضل ۵ این تیم را تعقیب می‌کند. شهیدان حسن‌زاده و اتحاد سه امتیازی هستند. سه تیم گراش‌جوان، استقلال و انقلاب هنوز امتیازی کسب نکرده‌اند.

Footsal02

 

خروج از نسخه موبایل