نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

تاکسی‌متر تا پایان سال تعلیق شد

گریشنا: استفاده از تاکسی‌متر به دلیل اعتراض رانندگان تاکسی‌تلفنی‌ها تا پایان سال ۱۳۹۴ معلق شد.

به گزارش سایت شهرداری گراش، سازمان حمل و نقل همگانی گراش و حومه در مردادماه از راه‌اندازی تاکسی‌متر در سطح شهر خبر داد. (خبر در گریشنا) قرار بود تجهیز کلیه آژانس‌های تلفنی با تصویب شورای شهر گراش تا پایان شهریورماه به پایان رسد. با این حال، با اعتراض صنف آژانس‌های تاکسی تلفنی به نحوه محاسبه‌ی کرایه مسیر، از جمله کم بودن کرایه دریافتی، بالا بودن هزینه‌های استهلاک خودرو  و مشکلات موجود برای این صنف، این طرح تا پایان سال جاری به تعویق افتاد.

شهرداری از همشهریان تقاضا کرده است در صورت مشاهده هرگونه تخلف و یا اخذ مبالغ بیشتر، نام و یا کد راننده و یا نام آژانس را یادداشت نمایند و جهت پیگیری با شماره تلفن ۵۲۴۵۰۹۵۰ بازرسی سازمان حمل و نقل عمومی، آقای دارشی، تماس بگیرند.

روابط عمومی شهرداری گراش در مورد نرخ تاکسی تلفنی‌ها نیز گفت: «نرخ مصوب شورای اسلامی شهر گراش برای تاکسی تلفنی درون شهری ۲۱۰۰ تومان است. این نرخ تا پایان سال ۹۴ برقرار است.»

حبیب‌الله مهرابی، رییس شورای شهر گراش، در مورد نرخ تاکسی‌ تلفنی‌ها اظهار کرد: «مصوبه جدیدی در این مورد در شورا نداشته‌ایم. بلکه نرخ سال ۹۳ بر اساس مصوبه دولتی با پانزده درصد افزایش از ابتدای سال ۹۴ به ۲۱۰۰ تومان رسیده است.»

 

خروج از نسخه موبایل