نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

کونگ‌فوکاران گراشی بر سکوی قهرمانی استان ایستادند

گریشنا: کونگ‌فوکاران گراشی عنوان نخست رقابت‌های قهرمانی استان را کسب کردند. کونگ‌فوکاران باشگاه همراهان گراش طی دو روز، ۲۶ و ۲۷ شهریور ۱۳۹۴، در مسابقات تندیس طلایی قهرمانی کونگ‌فو استان شرکت کردند که در نهایت با درخشش ۲۷ کونگ‌فوکار، این تیم به مقام اول دست یافت. این مسابقات با حضور ۱۲ تیم در ۵ رده سنی به میزبانی شهرستان مرودشت برگزار شد.
IMG-20150920-WA000۱6

در رده بزرگسالان محمدعلی بخشوده، محمد اسدی و مهرزاد زارعی در وزن‌های ۷۵، ۷۰ و ۸۰ مقام اول؛ و مسعود جاویدی‌آزاد و ابوالفضل رادمرد در وزن‌های بالای ۹۵ و ۵۵ مقام دوم را کسب کردند. هم‌چنین در این رده محمدجواد نصرتی در وزن ۶۵ مقام سوم را به دست آورد.

در رده جوانان، محمدرضا بهشتی‌نسب در وزن ۵۰، محمد یادگاری در وزن ۶۰، و ناصر دلاوران در وزن ۶۵ بر سکوی اول ایستادند. امیرحسین باقرزاده و محسن مصطفوی در وزن‌های بالای هشتاد و ۶۵ مقام دوم را کسب کردند و یحیی محمدی و عبدالله محمدی در وزن‌های ۶۰ و ۵۵ مقام سوم را به دست آوردند. پرویز اسماعیلی نیز در وزن ۵۵ در رده جوانان به مقام اول رسید.

در رده نوجوانان، دو کونگ‌فوکار گراشی حائز مقام شدند. در این رده حکیم ملاخلیلی در وزن بالای ۵۰ مقام دوم، و محمود حسن‌ملکی در وزن ۵۰ مقام سوم را کسب کردند.

در رده نونهالان نیز محمدابراهیم امیدوار و علی‌اصغر نوروزی در وزن‌های بالای ۴۰ و ۲۵ به مقام اول رسیدند و مصطفی جعفری و امیرحسین اکبری در وزن‌های ۴۰ عنوان دوم را کسب کردند. همچنین حسین هرمی در وزن ۳۰ و مهرشاد بدیع‌زادگان در وزن ۳۵ مقام سوم رده نونهالان را کسب کردند.

در این دوره از مسابقات سه کونگ‌فوکار خردسال گراشی نیز حائز مقام شدند. بنیامین پایمرد در وزن ۳۵ مقام اول، ابوالفضل جاویدآزاد در وزن ۲۰ مقام دوم و محمد اسدی در وزن ۳۰ مقام سوم رده خردسالان را کسب کردند.

جواد خواستار مربی‌گری تیم کونگ‌فو همراهان گراش را در این دوره از مسابقات بر عهده داشت. سرپرستی این تیم بر عهده مجید مفرح و سید جعفر کامرانی بود.

خروج از نسخه موبایل