نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

دو هفته تا پایان: گراش‌جوان به صدر رفت

گریشنا: دو هفته مانده به پایان مسابقات باشگاهی فوتبال گراش، گراش جوان، جوشن، هلال احمر و ستاره‌آبی چهار تیمی‌اند که شانس قهرمانی دارند.

به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال، هفته نهم مسابقات قهرمانی باشگاهی یادواره پیشکسوتان باشگاه هلال احمر زنده‌یادان محمدامین محسن‌فرد، سعید قاسمی‌زاده، حمید رایگان، احمد حاجی‌زاده و رحمت نظری، با شش مسابقه برگزار شد.

هفته‌ی بی‌تساوی

بازی‌های این هفته از ساعت ۱۸ چهارشنبه ۲۸ مرداد آغاز شد. پرسپولیس نوین با دو گل محسن محسن‌فرد و گل دقایق پایانی سیدجواد زیارتی در برابر تک گل ذکریا عظیمی شهدا را شکست داد. داوران این دیدار مجید افشار، حامد بابااحمدی، رضا اعتمادی و مهدی شریفی بودند.
بازی دوم چهارشنبه ساعت ۲۰:۱۵ آغاز شد. هلال احمر برای ماندن در کورس قهرمانی با چهار گل حمید رحیمی (۲ گل) محمدرضا روزبه و مرتضی دانیالی شاهین را از پیش رو برداشت. حسین مصلایی با کمک جواد افشار و علی آشفته بازی را قضاوت کرد.

بازی نخست روز پنجشنبه را عبدالرضا حسین‌پور به همراه حامد بابااحمدی، علی ساکنی و علی داوری‌فر قضاوت کردند. در این دیدار ستاره‌آبی با تک‌گل سعید اعتمادی استقلال را شکست داد. ستاره آبی با ۱۹ امتیاز هنوز شانس رسیدن به صدرنشینان را دارد.

جوشن دیگر مدعی قهرمانی این دوره، در چهارمین بازی به میدان رفت و با دو گل علی منصور و مسلم تابش تیم شهیدان حسن‌زاده را مغلوب کرد. حمید واحدی داور و مجید افشار و محمدکاظم عابد کمک داور این بازی بودند.

پرگل‌ترین بازی این هفته را گراش جوان رقم زد، تا با این برد به صدر جدول برود. سعید چترآبگون پنج گل و سعید پورشمسی یک گل به مقاومت زدند تا در نهایت گراش‌جوان با نتیجه ۶ بر ۲ پیروز شود و یک هفته مانده به پایان لیگ به صدر برود. گل‌های مقاومت را ابوالفضل فتحی و مسعود مشکین زدند. حمید عبدالی داور این بازی بود و محمدکاظم عابد و اسماعیل بلبلی کمک داور و حمید محمودزاده داور چهارم این دیدار بودند.

در آخرین بازی این هفته، اتحاد با انقلاب دیدار کرد. حمید پزشک (۲ گل)، علی حسین‌زاده و احمد بلبلی پنج گل تیم اتحاد را در برابر تک گل علیرضا قنبری برای انقلاب به ثمر رساندند. این دیدار را فاضل آشفته سوت زد. عبدالرضا حسین‌پور و علی آشفته کمک داور و حامد بابااحمدی داور چهارم بودند.

نگاهی آماری

مجید افشار نگاهی به آمار بازی‌ها تا هفته نهم داشته است.

تا این هفته ۱۸۷ گل در بازی‌ها به ثمر رسیده است  و میانگین ۳.۴۵ گل در هر بازی نشان می‌دهد که تماشاگران بازی‌های پرگلی را شاهد بوده‌اند. گراش جوان با ۲۵ گل زده موفق‌ترین تیم بازی‌ها در گل‌زنی بوده است و انقلاب تنها ۸ گل را به ثمر رسانده است. هلال‌احمر با ۳ گل خورده بهترین خط دفاع، و مقاومت با ۳۰ گل خورده بدترین خط دفاع مسابقات را دارند.

هفته ششم با ۲۸ گل پرگل‌ترین هفته بود و در هفته دوم تنها ۱۳ گل به ثمر رسید. بازی‌های گراش جوان ۶ مقاومت ۲؛ و اتحاد ۵- مقاومت ۳؛ هر کدام با هشت گل پرگل‌ترین بازی‌های این دوره بودند و در بازی ستاره‌آبی و هلال‌احمر گلی به ثمر نرسید.

هفته‌های سرنوشت

از هفته دهم، بازی‌ها نیم ساعت زودتر و از ساعت ۱۷:۳۰ آغاز می‌شود. بازی‌های این هفته مشخص می‌کند آیا بازی‌های هفته آخر فینال‌گونه خواهد بود یا خیر.

چهارشنبه دو تیم قرمزپوش هلال احمر و پرسپولیس نوین بازی‌ها را آغاز می‌کنند و بعد از آن شهدا و ستاره آبی بازی می‌کنند.

پنج‌شنبه ساعت ۱۷:۳۰ شاهین و شهیدان حسن‌زاده بازی می‌کنند و در بازی دوم استقلال و مقاومت برابر هم قرار می‌گیرند.

روز جمعه نوبت بازی دو تیم صدر جدول است. ساعت ۱۷:۳۰ جوشن و انقلاب دیدار می‌کنند و در آخرین بازی گراش جوان با اتحاد رقابت می‌کند.

football7

 

خروج از نسخه موبایل