نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

حمید‌ محسنی رییس اتحادیه تعمیرکاران و لوازم یدکی گراش شد

گریشنا: با شرکت پنجاه و چهار نفر درانتخابات اتحادیه‌ی لوازم یدکی و تعمیرکاران اتومبیل و موتورسیکلت، اعضای هیات مدیره و بازرسین این اتحادیه تعیین شدند.

به گزارش اسماعیل بلبلی، روابط عمومی اداره‌ی صنعت، معدن و تجارت؛ انتخابات اتحادیه تعمیرکاران دیروز بیست‌ و پنجم مردادماه برگزار شد. با انجام رای‌گیری از بین افراد کاندیدا، حمید‌رضا محسنی با چهل‌ و هشت رای، محمود تابه‌زر با سی‌ و چهار رای، امرالله عباسپور با سی رای، سید حسام‌الدین جهانبانی با بیست‌ و پنج رای و حمید فتحی با بیست‌ و پنج رای به عنوان اعضای اتحادیه‌ی تعمیرکاران انتخاب شدند. حمید‌رضا غفاری با بیست‌ و چهار رای و حمزه حسینی با بیست رای به عنوان عضو علی‌البدل تعیین شدند.
اما در بخش بازرسین اتحادیه، مسعود محسنی با بیست‌ و چهار رای انتخاب شد و یونس جعفری نیز با نوزده رای به عنوان بازرس علی‌البدل با این اتحادیه همراه خواهد بود.
امروز در جلسه‌ی داخلی اتحادیه و با حضور رییس صنعت،معدن و تجارت، سمت‌ها و اهداف این اتحادیه مشخص شد و بر اساس آن حمیدرضا محسنی به عنوان رییس، محمود تابه‌زر، در سمت نایب رییس اول، امرالله عباسپور به عنوان نایب رییس دوم، سید حسام الدین جهانبانی به عنوان خزانه‌دار و حمید فتحی به عنوان دبیر در این اتحادیه فعالیت خواهند کرد.

عکس‌های مهدی زارع از برگزاری این انتخابات را با هم می‌بینیم.

 

خروج از نسخه موبایل