نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

آموزش ۷۵ مربی قرآن در سه روز

ghoran3

گریشنا: اولین دوره تربیت مربی قرآن کریم با حضور هفتاد‌ و پنج نفر از آقایان و خانم‌ها در محل مجمع القرآن فاطمیون برگزار شد.

به گزارش سایت مجمع‌القرآن فاطمیون شهرستان گراش؛ در این دوره که به صورت فشرده برگزار شد، شرکت‌کنندگان زیر نظر اساتید مجرب که همگی از شهر گراش بودند دوره‌ی خود را گذراندند. هفتم مردادماه افتتاحیه‌ی این دوره با قرآن‌خوانی استاد سعادت شروع شد و در ادامه حجت الاسلام بصیری، مسئول مؤسسه، پیرامون اهمیت این دوره سخنرانی کرد. از جمله برنامه‌های این دوره روش کلاس‌داری، معرفی طرح محراب، روش برگزاری حفظ ۱ساله، روش تدریس روخوانی و روان‌خوانی، کارگاه عملی روخوانی و روان‌خوانی، روش تدریس تحقیق، روش تدریس تجوید، فعالیت فوق برنامه و جذاب‌سازی، کارگاه عملی و تخصصی تجوید و روش برگزاری حفظ ۳ساله بود.

شرکت‌کنندگان این دوره از شهرهای گراش، لار، خنج، داراب، اوز، قیر و کارزین و دهستان فداغ و روستاهای خلیلی، حسین‌آباد، حیدرآباد و سیف‌آباد بودند.

این دوره تا نهم مردادماه ادامه پیدا کرد. در کنار کلاس‌ها، برنامه‌های جانبی نیز تدارک دیده شده بود که با استقبال خوب شرکت‌کنندگان همراه بود. بعد از گذراندن دوازده ساعت کارگاه تئوری و عملی، به شرکت‌کنندگان در این دوره گواهی از طرف مجمع القرآن فاطمیون اهدا خواهد شد.

ghoran3

 

 

خروج از نسخه موبایل