نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

بهترین نتایج گراش در کنکور۹۴

گریشنا: نتایج اولیه کنکور سراسری امسال، ۱۲ ساعت پیش از موعد مقرر و در ساعت ۶ صبح سه‌شنبه اعلام شد تا تکاپوی دانش‌آموزان سال چهارم نظری در گرماگرم تابستان آغاز شود. تیم خبری گریشنا ضمن آرزوی موفقیت برای همه دانش‌آموزان گراشی، در این خبر رتبه‌های برتر شهر را بازتاب می‌دهد. شما هم اگر از رتبه‌های برتر باخبر شدید، برای درج در خبر می‌توانید از بخش دیدگاه‌ها با ما در میان بگذارید.

«۱۰۴» بهترین رتبه گراش

بهترین رتبه‌ای که از دانش‌آموزان گراشی تا این ساعت به دست ما رسیده است مربوط به فاطمه مهروری در گروه علوم انسانی است. مهروری که دوره دبیرستان خود را در مدرسه نمونه‌دولتی نرجس خاتون لار گذرانده است، حائز رتبه ۱۰۴ منطقه ۲ شده است.

نتایج برتر دانش‌آموزان لاری را می‌توانید در پایان همین خبر مطالعه کنید.

 

ابدی، پیشتاز رتبه‌های برتر

به گزارش خبرنگار گریشنا، تا این لحظه نتایج فارغ‌التحصیلان دبیرستان ابدی گراش نسبت به دیگر مدارس خیره‌کننده بوده است. دبیرستان ابدی، سال تحصیلی پیش را با یک کلاس ریاضی و یک کلاس انسانی به پایان رسانده است.

محمد قائدی و سیدحسین سعادت در گروه ریاضی رتبه‌های برتر گراش هستند. قائدی رتبه ۳۲۹ منطقه ۳ را کسب کرده و سعادت، دیگر فارغ‌التحصیل دبیرستان ابدی در گروه ریاضی رتبه ۳۸۹ منطقه ۳ را به دست آورده است.

از این دبیرستان امیرحسین نوبهار نیز در گروه علوم انسانی، رتبه ۸۵۳ منطقه ۳ را به دست آورده است.

حمزه قائدی که سال پیش از دبیرستان ابدی فارغ‌التحصیل شده در گروه ریاضی حائز رتبه ۹۵۳ منطقه ۳ شده است؛ در همین گروه نادر اسلام‌پرست، رتبه ۹۵۹ منطقه ۳ را کسب کرده تا فعلا دست‌آورد دانش‌آموزان مدارس دولتی گراش در رتبه‌های ۳ رقمی بالاتر از مدارس خاص قرار گیرد.

دانیال شمسی از دیگر دانش‌آموزان رشته ریاضی دبیرستان ابدی است که رتبه ۲۵۳۸ منطقه ۳ را کسب کرده است. دانیال شمسی همچنین توانسته است رتبه ۳۳۵ منطقه ۳ در رشته هنر را به دست آورد.

همچنین در گروه ریاضی، دیگر دانش آموز دبیرستان ابدی عبدالغفور غفوری رتبه ۲۱۵۷ منطقه ۳ را کسب کرده است.

 

تجربی‌ها کمتر از هر سال / شاهدها از تیزهوشان

از فارغ‌التحصیلان مدارس تیزهوشان،‌ رتبه ۳۴۴ امیرحسین گراشی و رتبه ۶۰۶ حامد محسنی هر دو در سهمیه شاهد به دست ما رسیده است. گراشی و محسنی از دوره راهنمایی در مدرسه تیزهوشان لار تحصیل کرده و در آزمون گروه ریاضی شرکت کرده است.

در گروه علوم تجربی، سعید عبداللهی از مدرسه نمونه دولتی شاهد شیراز رتبه ۲۳۰۰ منطقه ۱ را کسب کرده است.

همچنین سعید مهروری در گروه علوم تجربی رتبه ۱۵۲۷ منطقه ۳ به دست آورده است. سعید مهروری در دبیرستان سیدالشهدا (ع) تحصیل کرده است.

صاحبه بنی‌اسدی از دبیرستان نمونه دولتی نرجس‌خاتون لار در گروه علوم تجربی رتبه ۵۰۴۸ و در گروه زبان رتبه ۴۰۰ را به دست آورده است.

محمدرضا جوشن در دومین کنکور خود، رتبه ۵۵۷۲ رشته علوم تجربی منطقه ۳ را کسب کرده است. جوشن فارغ‌التحصیل مدرسه شبانه‌روزی حضرت ولیعصر (عج) گراش است و رتبه ۳۸۰ هنر را نیز به دست آورده است.

 

(جدید) با این‌که هنوز نتایج کنکور دانش‌آموزان بخش‌های گراش منتشر نشده اما از فداغ خبر می‌رسد، احسان جهان‌پیما در گروه علوم انسانی حائز رتبه ۱۴۵۰ منطقه ۳ شده است. جهان‌پیما دوره دبیرستان خود را در مدرسه پناهی فداغ گذرانده است.

 

از دیگر نتایج گراش، در گروه علوم انسانی حمید محمودزاده، رتبه ۲۸۴۵ منطقه ۱ را به دست آورده است.

فروغ هادی‌پور، فارغ التحصیل رشته علوم انسانی از دبیرستان ام‌البنین (س) گراش نیز حائز رتبه ۲۶۶۷ متطقه ۳ شده است.

همچنین سعیده بهزادی در گروه ریاضی رتبه ۲۸۵۰ منطقه ۳ را کسب کرده است.

 

رتبه‌های برتر دانش‌آموزان لار

لاری‌ها امسال کنکور نسبتا خوبی را پشت سر گذاشته‌اند. گفته می‌شود، احسان و عرفان طاهری‌فرد که از شیراز رتبه‌های ۵ و ۶ علوم تجربی را به دست آورده‌اند، اصالتا لاری هستند. پس از این دو نفر نیلوفر زائر با رتبه ۳۹ گروه ریاضی و فاطمه مهربانی با رتبه ۸۸ گروه انسانی و آرزو انصاری با رتبه ۴۵۰ رشته تجربی، بهترین نتایج لار تا این لحظه هستند.

 

کارنامه اولیه کنکور سراسری چیست؟

نتیجه اولیه کنکور سراسری، شامل رتبه و تراز دانش‌آموزان در زیرگروه‌های مختلف است که دانش‌آموزان می‌بایست طی مهلت مقرر رشته‌ها و دانشگاه‌های مورد نظر خود را انتخاب کنند. به گزارش سایت سازمان سنجش، مهلت انتخاب رشته برای داوطلبان مجاز از ۵ مردادماه لغایت ۱۰ مرداد است.

آزمون سراسری سال ۹۴ در روزهای ۲۱ و ۲۲ خرداد ماه در ۳۶۵ شهرستان و ۱۷ کشور خارجی برگزار شد که تعداد ۷۹۵ هزار و ۶۷۷ داوطلب در این آزمون شرکت داشته‌اند. نتایج نهایی ازمون سراسری سال ۱۳۹۴ نیمه دوم شهریور ماه سال جاری اعلام خواهد شد.

خروج از نسخه موبایل