نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

نونهالان فوتسال گراش جوان، قهرمان جام رمضان

گریشنا: تیم فوتسال زیر ۱۲سال گراش جوان، محصول مدرسه فوتبال خلیج فارس، قهرمان جام رمضان شد.

به گزارش مجید افشار، مسابقات فوتسال جام رمضان متولدین ۱۳۸۳(زیر ۱۲سال) به میزبانی تیم ستاره آبی و با حضور تیم‌های هلال احمر، شهدا، ستاره آبی و گراش جوان در زمین گل‌فنی چمن مصنوعی به صورت دوره‌ای برگزار شد، و در پایان بازی‌ها تیم گراش جوان که محصول مدرسه فوتبال خلیج فارس است، قهرمان مسابقات شد. تیم‌های ستاره آبی و شهدا نیز به ترتیب در جایگاه دوم و سوم ایستادند.

محمدعلی دبستان با چهار گل زده از تیم گراش جوان به عنوان بهترین گل‌زن مسابقات شد. امیرمحمد افشار نیز از تیم گراش جوان پدیده مسابقات لقب گرفت. رضا شمسی از تیم شهدا به عنوان فنی‌ترین بازیکن؛ و ابوالفضل راهپیما از تیم ستاره آبی و ایمان محمدزاده از تیم هلال احمر به عنوان بازیکنان اخلاق معرفی شدند.

تیم منتخب این مسابقات نیز به این ترتیب انتخاب گردید: مسعود فتوحی (دروازه‌بان از تیم گراش جوان)، عادل غفاری (مدافع اخر از تیم گراش جوان)، محمدسام خادمی (هافبک از تیم هلال احمر)، رضا شمسی (هافبک از تیم شهدا)، یوسف یوسفی (مهاجم از تیم ستاره آبی).

به گفته مجید افشار، اسامی بازیکنانی که در این سه بازی از مدرسه خلیج فارس در تیم گراش جوان حضور داشته اند به این شرح است: مرتضی افشار، عادل غفاری، محمدعلی دبستان، دانیال رستگار، امیرمحمد افشار، مسعود فتوحی، محمدکاظم افشار، مهدی کارگر، عبدالکریم کریمیان، علیرضا بلبلی، محمد حسین پاکدل، طاها مهرابی، محمدحسین غلامپور، علی اصغر و محمد امین پورشمسی، محمد صادقی، علیرضا نوبهار، محمدحسن فتاحی، فرزاد جعفریان، مانی و ماهان اکبریان، رضا زینلی، و محمد شکوه.

جوایز تیم‌ها فردا در نماز جمعه از سوی کمیته برگزاری اهدا خواهد شد.

 

 

خروج از نسخه موبایل