نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

مجوز تاسیس مدرسه فوتبال در جلسه هیئت‌های فارس

DSC01911
عکس از سایت هیئت فوتبال فارس

عبدالرضا افشار: اعضای هیئت فوتبال گراش در دومین نشست مسئولین هیئت فوتبال فارس با روئسای هیئت‌های فوتبال فارس شرکت کردند. در این نشست که در سالن کنفرانس هیئت فوتبال استان برگزار شد، مسئولین هیئت‌های ده شهرستان فارس به همراه رییس، دبیر و تعدادی از مسئولین کمیته‌های هیئت فوتبال استان فارس به منظور ارائه عملکرد یک ساله و بررسی مشکلات و چالش های موجود گرد هم آمدند. اسماعیل حسن‌نژاد مسئول هیئت فوتبال شهرستان گراش، شاکر آشفته دبیر و عبدالرضا افشار مسئول کمیته مسابقات در این جلسه حضور داشتند.

در این جلسه که مسئولین هیئت‌های شهرستان‌های فارس به ارائه عملکرد یک ساله خود و طرح نظرات خود پرداختند، علیرضا زکی‌پور، دبیر هیئت فوتبال فارس از عملکرد هیئت فوتبال گراش در سال ۹۰ تقدیر کرد و نکاتی در رابطه با بهتر شدن سطح کمی و کیفی برگزاری مسابقات در سال ۹۱ بیان کرد.

هادی آیت‌الهی، نایب رئیس فدراسیون فوتبال و رئیس هیئت فوتبال فارس برای بهتر برگزار کردن مسابقات در سال جدید و توجه به تیم‌های پایه و همچنین درآمدزایی هیئت‌ها نکاتی را یاداور شد.

در حاشیه این جلسه، حسن‌نژاد، آشفته و افشار با دبیر هیئت فوتبال فارس جلسه‌ای برگزار کردند و همچنین از کمیته‌های مختلف هیئت فوتبال بازدید کردند. در ضمن از شوی هیئت فوتبال مجوز تاسیس مدرسه فوتبال به هیئت فوتبال گراش اهدا شد.

گفتنی است بزودی مسئول کمیته انضباطی، مسئول کمیته مسابقات هیئت فوتبال فارس به گراش سفر خواهند کرد و جلساتی را با مربیان و سرپرستان تیم‌های فوتبال گراش برگزار خواهند کرد.

خروج از نسخه موبایل