نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

تجلیل از معلمان نمونه منطقه اوز در هفته معلم

رئیس اداره آموزش و پرورش اوز از برنامه‌های هفته معلم گفت. به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش اوز، بهرام زمانی در هفتاد و ششمین جلسه شورای آموزشی این منطقه گفت: تجلیل و ارج گذاری از خدمات والای معلمان، اصولی‌ترین هدف سند تحول بنیادین نظام آموزش و پرورش است . رسیدن به این جایگاه دست یافتنی و ارزشمند است.

رئیس اداره آموزش و پرورش اوز و دبیر شورای آموزش و پرورش در این جلسه به تشریح عملکرد این اداره در ماه‌های گذشته از قبیل اعزام دانش‌آموز به مسابقات قرآنی مرحله پنجگانه، برگزاری جشنواره خیرین مدرسه‌ساز، افزایش ساخت فضاهای آموزش و پرورش، آمادگی کامل این اداره جهت برگزاری نظام ۳-۳-۶ و امتحانات پایان ترم و برگزاری مراسم تجلیل از مقام معلمین در هفته معلم پرداخت.

دیدار با معلمان، تقدیر مسئولین ادارات از معلمان، همایش تجلیل از مقام معلم و معرفی معلمین نمونه، نمایشگاه کتاب، مسابقات فرهنگی ورزشی و سخنرانی در نمازجمعه، بخشی از برنامه‌های این اداره در هفته معلم است.

گفتنی است شهردار اوز نیز در این جلسه قول مساعد داد که به فرهنگیان در هفته معلم برای پرداخت عوارض مسکن، خودرو و نوسازی، تخفیف ویژه دهد.

خروج از نسخه موبایل