نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

اولین جشنواره تجلیل از دانش‌آموزان برتر برگزار شد

Danesh amoozan 910204 8

اولین جشنواره تجلیل از دانش‌آموزان برتر با حضور امام جمعه و مدیریت آموزش و پرورش و برخی مسئولین شهرستان برگزار شد. در این برنامه که در دو عصر یکشنبه سوم اریبهشت ویژه پسران و دوشنبه ویژه دختران در محل سالن اجتماعات سراجی برگزار شد،‌ از برگزیدگان مسابقات مختلف قرآنی، فرهنگی و هنری، ورزشی و فعالین سازمان دانش‌آموزی مرحله شهرستان تجلیل شد.

در این مراسم علاوه بر لوح سپاس، هدایایی به دانش‌آموزان برگزیده اهدا شد. در مجموع ۸۲۸ دانش‌آموز دختر و پسر در رده‌های مختلف تحصیلی، جوایز خود را دریافت کردند. مسابقات قرآنی از بیشترین برنامه‌های اجرا شده توسط آموزش و پرورش بود که از ۳۷۲ دانش‌آموز برتر تجلیل شد. ۱۸۰ دانش‌آموز در شاخه فرهنگی و هنری در این برنامه جایزه گرفتند و ۲۶۱ دانش‌آموز در رشته‌های ورزشی جوایز خود را از دست امام جمعه و رئیس آموزش و پرورش دریافت کردند. از پانزده دانش‌آموز فعال سازمان دانش‌آموزی نیز در این برنامه تجلیل شد.

به دلیل حجم زیاد جوایز و تعداد دانش‌آموزان، تصمیم به تفکیک جوایز دختران و پسران در دو روز گرفته شده بود که البته در هر روز هم تمام صندلی‌های سالن سراجی پذیرای دانش‌آموزان بود. تعداد زیاد دانش‌آموزان در نحوه برگزاری این برنامه هم تاثیر داشت که با خواندن اسامی نفرات برتر هر رشته، دانش‌آموزان بر روی سن حاضر می‌شدند. در بسیاری از رشته‌ها بودند دانش‌آموزانی که در آخر مراسم با یک بغل پر از جایزه به خانه برمی‌گشتند.

Danesh amoozan 910204 8
خروج از نسخه موبایل