نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

هفته دوم و سوم فوتبال گراش: جوشن در صدر

گریشنا: با برگزاری هفته دوم و سوم مسابقات فوتبال گراش تیم جوشن با سه برد در صدر جدول قرار دارد. مسابقات امسال با نام یادواره پیشکسوتان هلال‌احمر برگزار می‌شود.

جوشن در صدر

جوشن که امسال با نام قدیمی خود وارد بازی‌ها شده است، با ۹ امتیاز و تفاضل گل ۶+ صدرنشین بازی‌ها است. پشت سر این تیم دو تیم هفت امتیاز قرار دارند هلال‌احمر با تفاضل ۷+ و پرسپولیس نوین ۳+ دوم و سوم هستند.

ستاره آبی و شهدا با دو برد و یک باخت شش امتیازی هستند. گراش‌جوان در میانه جدول ۵ امتیاز دارد. در آغاز نیمه پایین جدول شاهین ۴ امتیاز دارد. اتحاد و شهیدان حسن‌زاده با یک برد منتظر هفته‌های بعدی هستند. انقلاب یک امتیازی دهم است. مقاومت و استقلال با تفاضل ۷- و بدون امتیاز در انتهای جدول قرار دارند. بازی‌های هفته چهارم از جمعه ۲۰ تیرماه آغاز می‌شود. مروری سریع بر نتایج به دست آمده در هفته دوم و سوم داریم:

 

هفته دوم: تساوی دو مدعی

به گزارش مجید افشار از روابط عمومی هیات فوتبال؛ هفته دوم مسابقات با رقابت دو تیم پرسپولیس نوین و مقاومت آغاز شد که در این دیدار پرسپولیس نوین با دو گل به برتری رسید. در بازی دوم شهیدان حسن‌زاده یک بر صفر از سد انقلاب گذشت. روز جمعه ساعت۲۲:۳۰ ستاره آبی با دوگل اتحاد را شکست داد.

در حساس‌ترین بازی هفته دوم، هلال احمر به مصاف گراش جوان رفت که دو تیم در پایان ۹۰ دقیقه به تساوی یک بر یک رضایت دادند. روز شنبه جوشن ۳بر ۱ شهدا را مغلوب کرد و همچنین شاهین با همان نتیجه ۳بر ۱ استقلال را از پیش رو برداشت.

هفته سوم: همچنان پر گل

هفته سوم مسابقات قهرمانی باشگاهی گراش با بازی دو تیم گراش جوان و شهیدان حسن‌زاده به قضاوت عبدالرضا حسین پور و کمک‌های محمدکاظم عابد، اسماعیل بلبلی و داور چهارم حمید محمودزاده آغاز شد.
گراش جوان توانست با گلهای مهدی شمسی، سعید چترابگون، سعیدارژنده، علی ساکنی و تک گل احمدرضا سالاری تیم شهیدان حسن‌زاده را چهار بر یک شکست دهد. در دومین بازی جوشن دو بر صفر با گل‌های مسلم تابش و بهنام شیرشمسی ستاره آبی را شکست داد و به تنهایی در صدر قرار گرفت. داوران این دیدار حمید واحدی بود و کمک‌ها جواد آذربادگان، مجید افشار و داور چهارم حامدبابااحمدی بود.

در شب دوم هفته سوم در بازی اول هلال احمر با استقلال دیدار کرد. در این دیدار هلال احمر با سه گل بازیکنان آینده دارخود رضا سوزنده، علی زاهدی و محمد آتشی تیم استقلال را بدرقه کرد. هلال احمر با این برد در جمع مدعیان باقی ماند. حمید محمودزاده با کمک مهدی موغلی، جواد افشار و  رضا اعتمادی کار قضاوت این بازی را برعهده داشتند.

بازی دوم این شب بین دو تیم شهدا و شاهین را مجید افشار سوت زد مهدی آذرافروزی، حامد بابااحمدی کمک داور و حمید واحدی داور چهارم این دیدار بودند. تیم شهدا با گل‌های بازیکن جوان خود محمدعظیمی، سید مصطفی موسوی و حمید عالیپور سه بر صفر شاهین را از پیش روی خود برداشت.
پرسپولیس نوین و انقلاب با تساوی دو بر  دو امتیازها رو تقسیم کردند برای پرسپولیس نوین محمدعلی غلامی و محسن محسن‌فرد و برای انقلاب محمدی و علیرضا قنبری گلزنی کردند. احسان جوکار، بهمن ثابت، مجید افشار و مرتضی اشفته کار قضاوت این دیدار را برعهده داشتند.
در آخرین و پر گل‌ترین بازی اتحاد ۵ بر ۳ مقاومت را شکست داد. گل‌های اتحاد را مختار چوبین دوگل، حمیدرضا شمسی، حمید پزشک دو بازیکن جویای نام این تیم و گلهای مقاومت را مسعود مشکین و بازیکن جوان ابوالفضل فتحی دوگل به ثمر رساندند. داور این مسابقه عبدالرضا حسین‌پور با همراهی کمک‌ها غلامحسین افشار و علی آشفته و داور چهارم حمید واحدی بود.

هفته چهارم: گرم شدن تنور بازی‌ها

هفته چهارم بازی‌ها با بازی پرسپولیس نوین -اتحاد شروع می‌شود. انقلاب با گراش‌جوان، مقاومت با جوشن، شهیدان حسن‌زاده با استقلال، ستاره‌آبی با شاهین دیگر بازی‌های این هفته است تا در نهایت دو تیم مدعی هلال‌احمر و شهدا بازی پایانی هفته را برگزار کنند

 

 

نتایج هفته اول

خروج از نسخه موبایل