نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

گفتگو با رییس دادگاه گراش در افسانه ۳۶

گریشنا: شماره ۳۶ نشریه افسانه گراش ۱۰ تیرماه منتشر شد.

روی جلد شماره چهارم افسانه ویژه گراش به مصاحبه با انصاری رییس دادگاه گراش اختصاص دارد. محمدرضا انصاری در این مصاحبه به سوالات گوناگونی در مورد وضعیت اداری دادسرای گراش، آمار طلاق و پرونده‌های زمین‌خواری پاسخ داده است. رییس معتقد است: «چون در سه سال گذشته قتل، سرقت مسلحانه و جرایم خشن نداشته‌ایم، گراش یکی از امن‌ترین شهرهای ایران است.»

در گزارش اصلی این شماره فاطمه یوسفی به سراغ تک‌تک مراکز فرهنگی، ورزشی، هنری و مذهبی رفته است و برنامه‌های آن‌ها برای تابستان را پرسیده است. حاصل این گزارش روی نقشه‌ای پیاده شده است.

خبر اختصاصی افسانه گراش با تیتر «استعفا به عشق مجلس» وضعیت نامزدهای احتمالی مجلس را بررسی می‌کند. علی‌اصغر حسنی، حسن وقارفرد و احمد حسن‌نژاد از گراش، جمشید جعفرپور، یوسف محبی، اسعد زاهدی و کاظم رحیمی‌نژاد از لار و شکرالله زندوی از بیرم نامزدهای احتمالی هستند که خبرنگار افسانه به سراغ آن‌ها رفته است.

چند خبر و ستون‌های ثابت خبر انگلیسی، گزارش تصویری و پلک اینستاگرام نیز در این شماره دیده می‌شود.

افسانه گراش در چهار صفحه رنگی و قیمت هزار تومان در گراش توزیع می‌شود. نسخه PDF افسانه را می‌توانید با قیمت ۵۰۰ تومان از سایت جار بگیرید. و یا این شماره را از گریشنا دانلود کنید(+) شماره‌های پیشین و آرشیو افسانه را می‌توانید از گریشنا بگیرید.

خروج از نسخه موبایل