نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

هلال‌احمر به دنبال فوتبالیست‌های بااستعداد برای رقابت در چهار جبهه است

گریشنا: تیم‌های فوتبال هلال‌احمر گراش برای حضور در مسابقات چهار رده سنی در سطح استانی و کشوری آماده می‌شوند. سرپرست تیم‌های جوانان و نوجوانان هلال‌احمر از بازیکنان مستعد برای شرکت در تست این تیم دعوت کرد.

به گزارش گریشنا، حجت عابدی سرپرست تیم‌های فوتبال جوانان و نوجوانان هلال احمر گراش از حضور تیم‌های فوتبال این باشگاه در رده نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان در لیگ برتر استان فارس خبر داد و گفت: امسال با توجه به قهرمانی تیم نوجوانان در سال گذشته و راه‌یابی این تیم به مسابقات کشوری، تیم فوتبال نوجوانان ابتدا در لیگ برتر استان و در ادامه در لیگ نوجوانان کشور بازی خواهد کرد و تیم‌های جوانان، امید و بزرگسالان نیز امسال در لیگ برتر فوتبال استان فارس شرکت دارند.

حجت عابدی با بیان این که شهرستان گراش در حوزه ورزش به خصوص رشته فوتبال جایگاه مهم و قابل توجهی در استان دارد، اظهار داشت: حضور موفقیت‌آمیز تیم‌های هلال احمر در رده‌های مختلف سنی در چند سال متوالی باعث شده است امسال با توجه به وجود مشکلات باز هم به میدان بیاید و از جایگاه این رشته ورزشی و علاقه‌مندان به این رشته دفاع کند.

وی با اشاره به شروع تمرینات و آمادگی برای حضور در مسابقات گفت: تمرینات با برنامه‌ریزی زیر نظر مربیان شروع شده است و با توجه به زمان باقی مانده تا مرداد ماه و شروع فصل مسابقات به صورت منسجم ادامه خواهد داشت.

عابدی در پاسخ به این سوال که برنامه هلال احمر برای جذب بازیکن چیست، گفت: باشگاه هلال احمر از همه علاقه‌مندان سطح شهر جهت حضور در مسابقات لیگ برتر دعوت می‌کند و آمادگی دارد تا با تست‌گیری از نوجوانان و جوانان زمینه حضور بازیکنان را فراهم کند و ما این آمادگی را داریم که از بازیکنان شناخته نشده در رده جوانان و نوجوانان سطح شهر تست بگیریم.

حجت عابدی سرپرست تیم فوتبال نوجوانان و جوانان هلال احمر گراش هدف از تست‌گیری را جذب بازیکنان جوان و کارآمد عنوان کرد و افزود: تست‌گیری در رده سنی جوانان و نوجوانان به جذب بازیکنان خلاق و با استعداد و کار آمد کمک می‌کند و باشگاه هلال احمر برای حضور مقتدرانه خود در مسابقات لیگ برتر استان و کشور نیازمند این است که از تمام بازیکنان مستعد شهرستان استفاده کند.

وی حمایت از تنها نماینده شهر در مسابقات لیگ برتر استان فارس را مهم ارزیابی کرد و گفت: توجه به فوتبال پایه و کشف استعداد جوانان شهرستان و حضور جوانان در مسابقات استانی و کشوری نیازمند حمایت است و جامعه فوتبالی باید بتواند نقش خود را به خوبی ایفا کند تا از فرصتی که به دست آمده بتوانیم نهایت بهره را ببریم.

عابدی خاطرنشان ساخت: امسال با توجه به تجربیاتی که از سالهای گذشته داریم هدف‌مان را صعود به رده‌های بالاتر مشخص کردیم و جلسات فنی و تمرینات با رویکرد متفاوت نسبت به سال‌های گذشته برگزار می‌شود.

وی نگاه ویژه به کشف استعداد نوجوانان و جوانان را یکی از دلایل حضور باشگاه هلال احمر در چهار رده سنی عنوان کرد و افزود: با حمایت مسئولین، خانواده‌ها و حضور بازیکنان با استعداد تلاش خود را مضاعف می‌کنیم تا بتوانیم در آینده نزدیک در تیم‌های مطرح بازیکن داشته باشیم و جوانان شهرستان با حضورشان و به نمایش گذاشتن توانمندی خودشان این را ثابت خواهند کرد.

حجت عابدی در پایان با تشکر از حمایت‌های بی‌دریغ مدیر عامل باشگاه، مربیان، خانواده‌ها، جامعه فوتبالی، پیشکسوتان فوتبال شهرستان و هواداران، رسانه‌ها و بازیکنان اضافه کرد: حمایت همه جانبه شهرستان از تنها نماینده خود در مسابقات لیگ برتر استان و کشور نوید آتیه خوش در عرصه فوتبال را می‌دهد.

خروج از نسخه موبایل