نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

کلاس تابستان ۵: آبشار اندیشه

گریشنا: تابستان برای دانش‌آموزان مترادف است با اوقات فراغت، سرگرمی و بازی و البته کلاس‌های آموزشی. ادارات و نهادهای مختلفی تلاش می‌کنند این اوقات گرم را به فرصتی بدل کنند که دانش‌آموزان بتوانند علاقه‌مندی‌هایشان را دنبال کنند و چیزهایی بیاموزند. خبرنگار گریشنا سعی کرده است کلاس‌های تابستانی را در یک مجموعه خبری معرفی کند.

 موسسه آبشار اندیشه با مدیریت صادق فروزان در بخش ورزش زیر نظر اداره‌ی ورزش و جوانان و در بخش فرهنگی زیر نظر اداره‌ی فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

فعالیت‌های این موسسه در ماه مبارک رمضان با دیگر ماه‌های تابستان متفاوت است. در این ماه، در مجموعه استخر و سونا، سانس‌های آب‌درمانی برای بانوان در روزهای دوشنبه، چهارشنبه و جمعه و برای آقایان در روزهای یکشنبه، سه‌شنبه، و پنج‌شنبه، در ساعت ۲۱:۱۵ دقیقه برگزار می‌شود. سانس آزاد سونا و جکوزی نیز برای بانوان در روزهای دوشنبه، چهارشنبه و جمعه و برای آقایان در روزهای شنبه، یکشنبه، سه‌شنبه و پنج‌شنبه از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه شروع می‌شود.

کلاس‌های آموزش شنا نیز برای بانوان روزهای دوشنبه، چهارشنبه و جمعه و برای آقایان روزهای شنبه، یکشنبه، سه‌شنبه و پنج شنبه ساعت ۲۳:۴۵ دقیقه برگزار می‌شود.

باشگاه بدن‌سازی و پرورش اندام برای بانوان روزهای شنبه تا پنج شنبه، ساعت ۲۱:۰۰ تا ۲۳:۳۰، و برای آقایان روزهای شنبه تا پنج‌شنبه در ساعت‌های ۱۸ تا ۲۰ و ۲۳:۳۰  تا ۳ بامداد و روزهای جمعه از ساعت ۱۸:۰۰ تا ۲۰:۰۰ فعال است.

روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه از ساعت ۲۱:۰۰ تا ۲۲:۱۵ دقیقه نیز بانوان علاقه‌مند به تکواندو می‌توانند در کلاس‌های تکواندو شرکت کنند.

خروج از نسخه موبایل