نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

جاسبی لارستان در فکر بهارستان

گریشنا: اسعد زاهدی، رییس دیرپای دانشگاه آزاد اسلامی لارستان، از سمت خود استعفا داد. استعفای او در آخرین روز مهلت کناره‌گیری مسئولان دولتی برای حضور در انتخابات مجلس دهم این گمانه را تقویت کرده است که او برای دومین بار قصد نامزدی در انتخابات را دارد.

زاهدی پیش از این نیز در سال ۱۳۸۲ برای انتخابات دوره هفتم مجلس از سمت خود کناره‌گیری کرده بود. در آن انتخابات او پس از یوسف محبی و سیدعباس جهانبانی با ۱۲۹۹۶ رای (۱۵ درصد آرا) سوم شد و در نهایت به ریاست دانشگاه آزاد بازگشت.

زاهدی در طول ریاست ۲۵ساله‌اش همواره با عبدالله جاسبی رییس دانشگاه آزاد مقایسه می‌شد، در حالی که عمر ریاست‌اش از جاسبی نیز بیشتر شد.

اسعد زاهدی در نامه استعفایش به دکتر میرزاده، رییس دانشگاه آزاد اسلامی، نوشته است: «محترماً، معروض می‌دارد پس از حدود بیست و پنج سال خدمت‌گزاری در دانشگاه آزاد اسلامی که موجب افتخار من است و بنا به شرایط موجود اینک استعفای خویش را تقدیم می‌دارم و برای همه عزیزان توفیق و سربلندی را از خداوند سبحان مسئلت می‌نمایم و امیدوارم که آن ذات هستی‌بخش، توفیق خدمت به مردم ایران زمین و شهر و دیار عزیزم لارستان بزرگ را هیچگاه از من سلب ننماید.»

او در این نامه، دکتر مهدی مهدی‌زاده رستم را که سابقه چندین ساله معاونت اداری و مالی دانشگاه را دارد، تا تعیین سرپرست دانشگاه به عنوان جانشین معرفی کرده است.

خروج از نسخه موبایل