نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

دورخیز دوباره حسنی برای نمایندگی مجلس/استعفا از شورای شهر/ با کسی ائتلاف نمی‌کنم

گریشنا: علی‌اصغر حسنی برای حضور در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از ریاست و عضویت شورای اسلامی شهر گراش استعفا داد.

به گزارش گریشنا در جلسه ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ شورای شهر گراش، اعضای شورای اسلامی شهر با استعفای علی‌اصغر حسنی رییس شورای شهر گراش موافقت کردند. عبدالرضا هرمزی سخنگوی شورای شهر گراش گفت: «حضور آقای حسنی به عنوان یک چهره که در سطح استان و حتی ملی موثر هستند، وزن شورای شهر گراش را افزایش داده بود. تمایل ایشان ادامه خدمت به مردم از مسیر نمایندگی مجلس شورای اسلامی است و ما هم در شورا همچنان از توان مشاوره‌ای ایشان سود خواهیم برد.»

علی‌اصغر حسنی در دوره هشتم بیشتر به عنوان یک اصول‌گرا شناخته می‌شد. او در مورد گرایش سیاسی خود در این دوره گفت: «در مصاحبه با نشریه افسانه در این مورد صحبت کردم. تاکنون تعاملی برای قرار گرفتن در لیست گروه‌های سیاسی نداشته‌ام، اما به دولت تدبیر و امید نزدیک هستم.»

رییس مستعفی شورای شهر در گفتگوی با گریشنا با تشکر از مردم گفت: «از همه مردمی که برای شورای شهر به من رای داده‌اند تشکر می‌کنم. به بخشی از وعده‌هایم عمل کرده‌ام و شورای شهر پیگیر دیگر طرح‌ها هم خواهم بود. از همه مردم، مسئولین، اعضای شورای شهر، شهردار، فرماندار و دیگران که من را در طی این مدت تحمل کردند تشکر می‌کنم. انشاالله در سنگر دیگری بتوانم در خدمت مردم باشم.» حسنی در این دو سال به جز عضویت در شورای شهر گراش یکی از نمایندگان استان فارس در شورای عالی استان‌ها نیز بود.

نماینده دوره هشتم مجلس شورای اسلامی در مورد جمشید جعفرپور نماینده دوره نهم مجلس گفت: «دکتر جعفرپور از نظر شخصیتی انسان قابل احترام و خوبی است ولی توان‌اش در همین حد است. ایشان حتی برای لار هم عمل‌کرد چشم‌گیری نداشته است.»

علی اصغر حسنی در مورد برنامه‌های احتمالی خود برای ورود به مجلس گفت: «کارهای نیمه‌تمام دوره گذشته پیگیری می‌شود. به ویژه طرح استان فارس جنوبی در دوره نمایندگی من مطرح شد. ارتقای برخی بخش‌ها به شهرستان و ارتقای چندین روستای بزرگ به شهر در اولویت قرار دارد.»

حسنی در مورد احتمال ائتلاف در انتخابات پیش‌رو گفت: «اگر در انتخابات حضور داشته باشم با هیچ کس ائتلاف نمی‌کنم. نه می‌خواهم کسی به نفع من کنار برود و نه به نفع کسی کنار می‌روم.»

 

خروج از نسخه موبایل