نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

معاون استاندار برای گردهمایی امتداد امید به گراش می‌آید

گریشنا: معاون استاندار فارس مهمان ویژه گردهم‌آیی دومین سالگرد انتخابات ۲۴ خرداد در شهرستان گراش است.

به گزارش گریشنا، احد جمالی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری فارس، فردا ۲۱ خردادماه برای شرکت در گردهم‌آیی امتداد امید به گراش سفر می‌کند. «امتداد امید» برنامه‌ای است که از سوی فرمانداری گراش و مجمع مشورتی توسعه شهرستان گراش برای گرامی‌داشت دومین سالگرد انتخاب دکتر روحانی به ریاست‌جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.

این برنامه پنجشنبه ۲۱ خردادماه ساعت ۱۰ صبح در سالن اجتماعات دانشکده علوم پزشکی گراش برگزار می‌شود. شورای مشورتی شهرستان گراش در اطلاعیه‌ای از عموم همشهریان به ویژه حامیان دولت تدبیر و امید برای شرکت در این برنامه دعوت کرده است. معاون استاندار بعد از گراش به خنج سفر می‌کند.

احد جمالی از جانبازان جنگ تحمیلی است که خردادماه ۱۳۹۳ با حکم وزیر کشور به سمت معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری فارس منصوب شد. جمالی اهل فسا است و پیش از این مدیر کلی حراست استانداری فارس و سمت مشاور عمرانی وزارت ارشاد در دولت اصلاحات را در در کارنامه اجرایی خود دارد.

سال گذشته ستاد مردمی روحانی با دعوت از صادق زیباکلام، مراسم بزرگداشت انتخابات ۲۴ خرداد را در گراش برگزار کرد. (خبر در گریشنا) از سال ۹۳ ستادهای انتخاباتی روحانی در کل کشور در قالب مجمع مشورتی توسعه شهرستان‌ها متشکل شده است. در آستانه دومین سال انتخاب دولت یازدهم، اعضای مجمع مشورتی توسعه شهرستان گراش روز سه‌شنبه ۱۹ خردادماه با فرماندار گراش دیدار کردند.

خروج از نسخه موبایل