نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

جشن منتظران در ارد و فداغ

گریشنا: اهالی دهستان فداغ و بخش ارد، همراه با شیعیان جهان برای امام زمان (عج) جشن تولد گرفتند.

به گزارش سایت فداغ آنلاین؛ حسینیه جامع فداغ در شب میلاد حضرت مهدی موعود (عج) میزبان حضور گسترده مردم در جشن تولد دوازدهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت بود. جشن نیمه شعبان از ساعت ۲۱ با تلاوت آیاتی از قرآن مجید توسط محمود طاهری شروع شد. در ابتدا، علی اصغر خاکبیز؛ مجری این ویژه برنامه، حضور مردم فداغ را خوش‌آمد گفت و با تبریک نیمه شعبان و تولد یگانه منجی عالم بشریت، این خجسته میلاد را گرامی داشت.

حجت الاسلام مهدی جعفری، نماینده ولی فقیه در ناحیه سپاه شهرستان گراش، سخنران این مراسم بود. پس از او، محمد جلالی ذاکر و مداح اهل بیت عصمت و طهارت که از بیرم برای شرکت در این مراسم آمده بود، به مولودی‌خوانی پرداخت. اجرای مولودی خوانی او فضای این جشن باشکوه را بیش از هر چیزی شاد و مفرح کرد.

پخش شربت و شیرینی، پخش کلیپ، توزیع بروشورهایی در مورد امام زمان (عج)، مسابقه پرسش و پاسخ، اهدای جوایز به برنده این مسابقه و افرادی که نام مهدی داشتند از دیگر برنامه‌های این جشن بود. این مراسم با همکاری گروه فرهنگی بچه‌های آسمان برگزار شد.

مراسم جشن میلاد در بخش ارد نیز با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی‌نژاد به اجرا درآمد. گزارش تصویری این مراسم‌ها را با هم می‌بینیم.

5

 

خروج از نسخه موبایل