نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

اداره ورزش، مدارس فوتبال مجاز را توصیه می‌کند

MadresehFootball02 گریشنا: با نزدیک شدن به فصل تابستان و آغاز فعالیت مدارس فوتبال، ناظر مدارس فوتبال اداره ورزش و جوانان گراش به خانواده‌ها متذکر شد که فرزندان‌شان را در مدارس فوتبال قانونی و دارای مجوز ثبت نام کنند.

افشار که مسئول کمیته استعدادیابی هیات فوتبال گراش نیز هست، در گفتگو با خبرنگار گریشنا گفت: «خانواده‌های عزیز در جریان باشند که نوجوانان خود را فقط در مدارس فوتبال قانونی و دارای مجوز ثبت نام کنند؛ چرا که این مساله مستقیما با سلامت نوجوانان مرتبط است. نکته مهم دیگر هم این است که پله‌های ترقی و رشد از طریق مدارس فوتبال دارای شناسنامه و شرکت در فستیوال‌هایی که در سطح شهرستان، استان و در صورت توانایی در سطح کشوری برگزار می‌شود، می‌گذرد و فقط از این طریق فرصت حضور در رده‌های پایه تیم ملی را خواهند داشت.»

افشار به والدین متذکر شد که قبل از ثبت نام در مدارس فوتبال، مجوز فعالیت مدارس را رویت کنند و جهت اطمینان، برای دست‌رسی به لیست مدارس فوتبالی که زیر نظر آکادمی ملی فوتبال هستند، به وبسایت آکادمی به آدرس footballschool.ir مراجعه نمایند.

بر اساس اطلاعات موجود در این سایت، و همچنین به گفته افشار، تنها دو مدرسه فوتبال «هلال احمر» و «خلیج فارس» مدارس دارای مجوز در شهرستان گراش هستند.

خروج از نسخه موبایل