نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

افتتاح نمایشگاه دستاوردهای هنرجویان هنرستان‌های گراش

13910127namayeshgah 6نمایشگاه دستاوردهای هنرجویان سه هنرستان فنی حرفه‌ای و کاردانش گرش صبح امروز افتتاح شد. هنرستان‌های کاردانش و فنی حرفه‌ای شهید منفرد، امام حسین (ع)، امیرکبیر و خیرالنساء زاهدی کارهای هنرجویان خود را در ۹ رشته ارائه کردند. برنامه افتتاحیه این نمایشگاه صبح امروز با خوشامدگویی امرالله مهروری، رئیس اداره آموزش و پرورش گراش همراه بود. حبیب الله مهرابی دیگر سخنران مراسم افتتاحیه بود که به خاطر مدیریت نه ساله‌اش در هنرستان کاردانش شهید منفرد از سخنرانان این مراسم بود. عبدالرضا شمسی عضو انجمن اولیا و مربیان هنرستان امیرکبیر نیز در این مراسم صحبت کرد. او ضمن گلایه از عدم همکاری ادارات برای برپایی این نمایشگاه گفت: به دلیل امکان آسیب دیدن سالن‌های ورزشی، از در اختیار گذاشتن مکانی مناسب برای نمایشگاه جلوگیری شد. در حالی که اگر برنامه‌هایی همانند اجرای «خاله شادونه» به این اماکن آسیبی نمی‌زند، این برنامه‌ها نیز بی‌خطر است. البته شمسی از حاج قنبر سلطانی رئیس هیئت امنا دانشگاه، سید حسین زیارتی و علی نیساری از همکاران برپایی این نمایشگاه نام برد. به گفته او تنها ده درصد از روئسای ادارات شهرستان برای برنامه افتتاحیه نمایشگاه به این هنرستان سر زدند. در این مراسم، کلیپی از کارهای کارگاهی هنرجویان نیز پخش شد.

محمدعلی کارگر، مدیر هنرستان کاردانش شهید منفرد که مسئول برگزاری این نمایشگاه است نیز از مشکلات برپایی این نمایشگاه در فضای باز گفت. از تکه شیشه‌های شکسته در کنار غرفه‌ها مشخص بود وزش باد باعث به وجود آمدن خساراتی هم شده بود. کارگر درباره برگزاری این نمایشگاه می‌گوید: از سه ماه گذشته، کمیته توسعه فنی حرفه‌ای و کاردانش که متشکل از مدیران فنی حرفه‌ای و کاردانش، کارشناس فنی حرفه‌ای اداره و معاون آموزشی اداره است، تصمیم به برپایی این نمایشگاه گرفت. این کمیته از تابستان سال گذشته برای توسعه رشته‌های فنی حرفه‌ای و کاردانش و آشنایی بیشتر دانش‌آموزان با این رشته‌ها و تشویق و هدایت آنان به این رشته‌ها شکل گرفته است. پیش از این هم جلسه‌ای در سالن سراجی توسط این کمیته برگزار شد که برای آشنایی اولیاء دانش‌آموزان اول دبیرستان با رشته‌های فنی حرفه‌ای و کاردانش بود. کارگر استقبال مردم از نمایشگاه را در روز اول خوب توصیف کرد. هرچند بیشتر حاضرین را دانش‌آموزان و خانواده‌های آنان تشکیل می‌دادند.

این نمایشگاه از بیست و هفت فروردین تا بیست و نهم در هنرستان خیرالنساء زاهدی واقع در بلوار سپاه دایر است. ساعات بازدید صبح‌ها ۸ تا ۱۳ و عصرها ۱۷ تا ۲۰ اعلام شده است.

خروج از نسخه موبایل