نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

امام جمعه گراش: هرکس به باغ بهاران خسارت زده را مدیون میدانیم اما این باغ محل فساد بوده است

نماز جمعه این هفته شهرستان گراش، به امامت حجت الاسلام حلاجی امام جمعه گراش برگزار شد. حجت الاسلام والمسلمین حلاجی در خطبه‌های نماز جمعه گراش، خود و نمازگزاران را به تقوای الهی دعوت نمود و گفت: تقوا برای انسان است که انسان را از فشار و اضطراب ها نجات می دهد.

به گزارش رویداد شهر، حلاجی در خطبه های نماز جمعه، ضمن تبریک بمناسبت ۲۴ ساعته شدن رادیو فارس گفت: این موفقیت بزرگ قابل تحسین است و مسئولین صدا و سیما مرکز فارس نیز باید در کنار کمیت، کیفیت کار را افزایش دهند، چرا که امام راحل فرمودند: صدا و سیما یک دانشگاه است و محصلین آن توده‌های مردم هستند.

حجت الاسلام حلاجی اظهار داشت: تلاش های صدا و سیمای مرکز فارس در ایام نوروز قابل تحسین بوده و جای تشکر دارد که توانسته مخاطبان خود را راضی کند.

امام جمعه گراش در خصوص مسائل سوریه گفت: جریان سوریه و عملکرد مدعیان دموکراسی و طرفداران حقوق بشر در موضوع سوریه، کاملا بر همگان مکشوف شده است.

وی افزود: آل سعود که خود ضد حقوق بشر است، در این جریان، خود را طرفدار حقوق بشر نشان می دهد.

امام جمعه گراش خاطر نشان کرد: سوریه بخاطر مقاومت در برابر اسرائیل، اکنون تحت فشار غرب و برخی کشور های عربی است.

حجت الاسلام حلاجی با اشاره به بیست و نهم فروردین، روز ارتش گفت: ما باید در چنین روزی قدردان دلاوری ها و خدمات ارتش باشیم.

وی افزود: ایمان به خدا از صفات ارتش ما است که مقام معظم رهبری، بارها آن را ستوده است.

امام جمعه گراش درخصوص احضاریه‌هایی که روزهای اخیر برای جمعی از جوانان میرود (مربوط به باغ بهاران) گفت: از نظر شرعی هرکس به هرمقدار خسارت به اموال شخصی کسی زد، شرعا مدیون است و باید خسارت را پرداخت کند.

وی افزود: افرادی که برایشان احضاریه می‌آید، مجرم نیستند بلکه متهم هستند که با مراجعه به مراکز رسیدگی، اتهام آنها ثابت یا رد خواد شد و مجریان نیز باید حفظ آبروی فرد را مهمترین کار  بشمار آوردند.

حجت الاسلام  حلاجی تاکید کرد: ما هرکسی را که خسارت زده مدیون میدانیم، دادگاه هم روال قانونی خودش را سپری خواهد کرد، اما واقعیت را نمیتوان مخفی کرد. متاسفانه این محل و این باغ(بهاران) یک محل عادی و معمولی نبوده است.

وی خاطر نشان ساخت: این باغ متاسفانه بسیاری از اوقات محل فساد بوده است، این را من نمی گویم بلکه مسئولین دادگستری لار نیز میگویند.

امام جمعه گراش گفت: حتی اگر مجددا این باغ احیا شود، به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد این باغ و دیگر باغ ها در اطراف گراش به مرکز فساد تبدیل شود.

خروج از نسخه موبایل