نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

تیم امید گراش‌جوان قهرمان والیبال شهدای دانش‌آموز شد

گریشنا: مسابقات والیبال امیدهای گراش، یادواره شهدای دانش‌آموز، با قهرمانی تیم والیبال گراش جوان به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی هیات والیبال، این مسابقات که از تاریخ ۱۱ اردیبهشت با حضور ۵ تیم المهدی، کلات، گراش جوان، ستاره آبی و هفت برکه به همت هیات والیبال گراش و با همکاری تربیت بدنی ناحیه مقاومت بسیج سپاه گراش در سالن شهید احمد مشتاقی شروع شده بود، دیشب با بازی دو تیم گراش جوان و المهدی در حضور خیل تماشاگران خاتمه یافت. در نتیجه این بازیها که به صورت دوره ای برگزار شد، در مجموع امتیازات، تیم والیبال گراش جوان قهرمان بازی‌ها و تیم کلات دوم شد.

تیم المهدی نیز به همراه مهدی سروش مربی این تیم، برترین‌های اخلاق این مسابقات شدند. در بین بازیکنان نیز مسعود مهروری از تیم المهدی؛ حامد محمودی از تیم ستاره اآی؛ ذبیح‌الله افسانه از تیم گراش جوان بهترین بازیکنان اخلاق این مسابقات بودند.

هیات والیبال که در ابتکاری زیبا امسال با شعار «از والیبال لذت ببریم» کار خود را آغاز کرده است، رضایت خود را از سطح مسابقات اعلام کرد. یکی از نتایج چشم‌گیر این دوره از مسابقات، ظهور پدیده‌های جوانی نظیر سید حسن مجلسی، محمود جعفریان، وحید بصیری، محمد مقدسی، علی قربانی، محمدباقر کارکن، محسن یوسفی و سیاوش شکوه‌زاده است که نویدبخش روزهای خوبی برای والیبال شهرمان خواهد بود.

 

Volleyball150294 2
خروج از نسخه موبایل