نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

فلای دبی پرنده‌ی جدید فرودگاه لارستان

گریشنا: هواپیمای شرکت فلای دبی در فرودگاه بین‌المللی لارستان در مسیر دبی- لارستان- دبی، پرواز می‌کند.
n00001189-bبه گزارش  پایگاه خبری و تحلیلی صحبت؛ همزمان با خجسته میلاد اسوه تقوا و مردانگی حضرت علی(ع)، پروازهای شرکت فلای دبی در فرودگاه بین المللی لارستان افتتاح شد. در مراسمی که به همین مناسبت با حضور جمعی از مسئولان و معتمدین شهرستان لارستان برگزار شد پروازهای شرکت هواپیمایی فلای دبی در مسیر دبی –لارستان- دبی افتتاح شد.
 در این مراسم دکتر جعفرپور نماینده مردم لارستان، خنج و گراش، دکتر جباری، رئیس کمسیون حمل و نقل و نماینده مردم بندرلنگه، پارسیان و بستک در مجلس شورای اسلامی، مقیمی معاون فرماندار لارستان، انصاری‌فرد، مدیر کل فرودگاه بین‌المللی آیت الله آیت اللهی، و نماینده شرکت هواپیمایی فلای دبی حضور داشتند.
پروازهای شرکت هواپیمایی فلای دبی روز‌های شنبه، سه‌شنبه و پنج‌شنبه در مسیر دبی –لارستان- دبی و از آنجا به ۹۶ نقطه دنیا برقرار خواهد شد.
فرودگاه بین‌المللی آیت‌الله آیت‌الهی پیش از این با شرکت‌های ایران ایر، آسمان و العربیه نیز همکاری داشت.
پرواز ایران ایر، روزهای دوشنبه ساعت ۹ صبح در مسیر لار -قطر، سه‌شنبه، ساعت ۸:۴۵  در مسیر لار- کویت و جمعه ۸:۲۵ در مسیر لار- کویت در این فرودگاه پرواز خواهد داشت. شرکت العربیه نیز در مسیر لار- شارجه همه روزه ساعت ۱۵:۱۰ دقیقه پرواز دارد.
شرکت هواپیمایی آسمان دیگر شرکتی است که همه روزه مسیر لار- دبی را از این فرودگاه طی می‌کند، اما ساعت‌های پرواز در هر کدام از روزهای هفته، متغیر است. شنبه، ساعت۱۷:۴۵ دقیقه، یک شنبه، ساعت ۱۵، دوشنبه، ساعت ۱۰:۳۰، سه‌شنبه، ساعت۱۵، چهارشنبه،ساعت ۱۱:۱۵ دقیقه، پنج‌شنبه، ساعت ۱۵ و جمعه ساعت ۱۱، ساعت‌هایی است که آسمان پرواز خواهد داشت.
خروج از نسخه موبایل