نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

پذیرش سرباز معلم آغاز شد

گریشنا: آموزش و پرورش فارس در سال تحصیلی ۹۴-۹۵ از بین دارندگان مدرک تحصیلی فوق دیپلم، لیسانس و فوق لیسانس برای خدمت در شهرستان‌ها و مناطق محروم، سرباز معلم می‌پذیرد.

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان گراش؛ آخرین مهلت ثبت‌نام برای سرباز معلمی، پانزدهم اردیبهشت‌ماه ۹۴ تعیین شده است.

این گزارش می‌افزاید: در اجرای شیوه‌نامه وزارت درباره‌ی به‌کار‌گیری معلمان وظیفه، به اطلاع می‌رساند که آموزش و پرورش فارس برای تأمین نیروی انسانی مورد نیاز مناطق محروم  و مناطقی که به میزان کمتری توسعه یافته‌اند، در سال تحصیلی ۹۵-۹۴ از بین دارندگان مدرک تحصیلی فوق دیپلم، لیسانس و فوق لیسانس برای خدمت درشهرستان‌ها و مناطق محروم، سرباز معلم می‌پذیرد.

آموزش و پرورش فارس برای تأمین نیروی انسانی مورد نیاز برابر سهمیه وزارتی افراد را در رشته‌های الکتروتکنیک (برق)، کامپیوتر، مکانیک خودرو، ساختمان، معماری، عمران،‌متالوژی، ساخت و تولید، صنایع فلز، صنایع شیمیایی، تأسیسات، معدن و ریاضی،‌ آمار،‌ فیزیک، شیمی، زیست شناسی، حسابداری، تربیت بدنی، ‌زبان انگلیسی، زبان عربی و همچنین رشته‌های علوم انسانی مرتبط (اولویت جذب با رشته‌های آموزش ابتدایی / علوم تربیتی و روانشناسی با تمام گرایش‌ها / ادبیات / معارف اسلامی / علوم اجتماعی و …) برای دوره ابتدایی، به کار خواهد گرفت.

از بین این رشته‌ها، ریاضی، شیمی، فیزیک، عربی، انگلیسی برای هر رشته یک نفر و رشته‌های علوم انسانی جهت آموزش ابتدایی پنج نفر، رشته‌های مورد نیاز در شهرستان گراش هستند.

از جمله شرایطی که متقاضیان باید داشته باشند این است که، داوطلبان باید دارای برگه آماده به خدمت و بدون مهر غیبت و کسر خدمت باشند که تاریخ اعزام آن‌ها از اول تیرماه تا دوم شهریورماه ۹۴ است. آن‌ها باید از سلامت کامل جسمی و روانی مورد نیاز شغل معلمی برخوردار باشند و توانایی لازم برای تدریس دروس نظری، عملی و کارگاهی را داشته باشد، بومی استان فارس باشند و نباید کسر خدمت داشته باشند و اگر این موضوع کتمان شود و سپس درخواست استفاده از آن را در سال تحصیلی داشته باشند ملزم به جبران خسارت مادی ناشی از خروج قبل از پایان سال تحصیلی و هزینه‌های آموزشی بدو خدمت می‌باشند. با متخلفین برابر مقررات نظام وظیفه رفتار خواهد شد.

امتیاز بومی به کسانی تعلق می‌گیرد که محل تولد آنان با محل جغرافیایی مورد درخواست یکی بوده و یا دو دوره تحصیلی را در محل مورد درخواست گذرانده باشند. همچنین اگر مشمولین، درخواست معافیت پزشکی و یا تحصیلی باشند، سازمان وظیفه عمومی،‌اعزام او را لغو نموده و از فهرست سرباز معلمان حذف ‌می‌شوند.

کسانی که به صورت سرباز معلم پذیرش می‌شوند باید تمام وقت در اختیار آموزش و پرورش باشند. برای اطلاع بیشتر در این رابطه می‌توانید با معاونت آموزشی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان گراش با شماره‌های ۵۲۴۴۰۴۵۰ و یا شماره همراه ۰۹۱۷۳۸۲۴۱۸۳ تماس بگیرید.

 

خروج از نسخه موبایل