نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

اینترنت رایانت به ارد و صحرای باغ رسید

گریشنا: پوشش سرویس اینترنت شرکت رایانت گراش به بخش‌های ارد و صحرای باغ رسید.

 به گزارش شرکت رایانت بعد از روستای کهنه و شهرک توحید، اینترنت رایانت در بخش‌های ارد و صحرای باغ نیز راه‌اندازی شد. از حدود یک سال قبل، اهالی روستای کهنه و شهرک توحید، از اینترنت رایانت با کیفیتی در حد سرویس ارایه شده در شهر گراش، بهره‌مند شدند و امسال بخش ارد، روستاهای دهمیان، عمادده، باغ و دیگر روستاهای صحرای باغ به مجموعه استفاده کنندگان اینترنت رایانت پیوستند. فداغ، لب اشکن و زینل‌آباد نیز در آینده‌ای نزدیک به این مجموعه خواهند پیوست.

به گفته مهندس مهدی عالمی مدیر شرکت رایانت: اتصال مناطق ارد، فداغ و توابع شهرستان به شبکه رایانت، ضمن فراهم کردن امکان دسترسی ادارات مستقر در آن شهرها به شبکه اتوماسیون اداری فرمانداری گراش، دسترسی راحت‌تر زیرمجموعه‌های برخی ادارات، مانند اداره برق، آموزش و پرورش و دانشکده علوم پزشکی را به ادارات مربوطه فراهم خواهد کرد.

شرکت رایانت، زیرساخت اتصال تمام ادارات گراش به سیستم اتوماسیون اداری فرمانداری گراش را از مهرماه سال ۹۲  فراهم کرده و در حال حاضر تمام ادارات از این شبکه استفاده میکنند.

این سیستم به ادارات این امکان را میدهد تا مکاتبات مابین خود را به صورت کاملا الکترونیکی و آنلاین، در سریع ترین زمان انجام داده و در هزینه‌های خود صرفه جویی نمایند.

 

خروج از نسخه موبایل