نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

تجلیل از واقف انرژی هسته‌ای

105392

از علی دیباچی واقف انرژی هسته‌ای تجلیل شد. محمود احمدی‌نژاد همزمان با ۲۰ فروردین سالروز ملی فناوری هسته‌ای در جمع دست اندرکاران صنعت هسته‌ای کشور سخنرانی کرد. در این مراسم و پیش از سخنرانی رئیس جمهور، از علی دیباچی که سال گذشته ساختمانی مسکونی به ارزش یک میلیارد ریال را وقف انرژی هسته‌ای کرده بود با اهدای لوح از سوی رئیس جمهور تقدیر شد.

در این مراسم همچنین از ابوالقاسم طالبی کارگردان فیلم قلاده های طلا، عیسی برآری دونده بین‌المللی دو ماراتن که با پیراهن منقش به عکس شهید احمدی روشن در مسابقات بین‌المللی حضور داشت، اصغر خلیلی پور از فعالان فرهنگی کشور که مکاتبات و بیانیه‌های متعددی در خصوص حمایت از صنعت هسته‌ای کشور ارائه کرده و بایرام پاک‌باز، بافنده یک تخته قالی ابریشم با طرح کلی وطنم ایران نیز تقدیر به عمل آمد.

سایت اوقاف و امور خیریه توجه زیادی به این خبر داشت. دیباچی در گفتگو با این سایت با بیان این مطلب که همه مردم و مسئولان باید از سیاست های نظام اسلامی در عرصه انرژی هسته ای حمایت کنند گفت : وقتی جوانان و دانشمندان ما زندگی و هستی خود را وقف پیشرفت کشور و حفظ آرمانهای انقلاب و نظام می کنند ، متمکنین و ثروتمندان هم می توانند با گذشتن از اموال خود و وقف آن در عرصه های مختلف مورد نیاز کشور به مردم و نظام خدمت کنند و باقیات صالحاتی را برای دنیا و آخرت خود برجای گذارند .

خروج از نسخه موبایل