نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

بازتاب خواسته‌های فرهنگیان گراش به اداره کل

گریشنا: دهم اسفندماه گروهی از معلمان گراش در مدیریت آموزش و پرورش تجمع آرامی داشتند. یکی از خواسته‌های اصلی آنان انعکاس این تجمع به سطوح بالاتر مدیریتی آموزش و پرورش بود. (خبر در گریشنا)

محمد هاشم درویشی مدیریت آ.پ گراش یازدهم اسفند در نامه‌ای به اداره کل آموزش و پرورش فارس مشکلات آشکار و عیان فرهنگیان را بازتاب داده است. متن کامل این نامه در سایت روابط عمومی آموزش و پرورش گراش منتشر شده است:

احتراما به استحضار می‌رساند که جمعی از فرهنگیان ارجمند به نمایندگی از همه زحمتکشان وادی تعلیم و تربیت جهت اظهار مشکلات مالی و معیشتی همکاران در روز دهم اسفند ماه نود و سه در کمال ادب و احترام و درایت که جز از ایشان انتظار نمی‌رفت در اداره حضور یافته و مشکلات خود را با حقیر در میان گذاشتند که موافقت شد این مشکلات آشکار و عیان که چندان نیازی به بیان آن نمی‌باشد به مقامات مافوق ابلاغ و انعکاس داده شود تا شما بزرگواران نیز در جهت پیگیری و حل مشکلات معیشتی مبتلابه فرهنگیان و تبعیض و نابرابری حقوق و مزایای این طیف توانمند و زحمتکش با سایر کارکنان دولت، تدبیری در خور و شایسته شأن و منزلت ایشان اندیشیده و طریقی برای بهبود وضعیت زندگی ایشان ارائه فرمایید. مطالب جهت انعکاس و ارجاع به مقامات عالی کشور به حضور ارسال می‌گردد. 

خروج از نسخه موبایل