نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

نمایشگاه هفته سلامت افتتاح شد

شبکه بهداشت و درمان شهرستان گراش به مناسبت هفته سلامت نمایشگاه سلامت را راه‌اندازی کرد.

این نمایشگاه صبح امروز با حضور مسئولین افتتاح شد. شبکه بهداشت برنامه‌های متنوعی را در این هفته برنامه‌ریزی کرده است که از روز جمعه هجدهم آغاز شده و تا بیست و چهارم فروردین ادامه خواهد داشت. ادارات و ارگان‌هایی نظیر آموزش و پرورش، اورژانس ۱۱۵، اداره ورزش و جوانان، شورای شهر، کمیته امداد، بهزیستی، بیمارستان و دانشکده علوم پزشکی نیز در این هفته همراه شبکه بهداشت هستند.

نمایشگاه هفته سلامت از ساعت ۱۷ تا ۲۰ در محل حسینیه ولی عصر (عج) میزبان همشهریان است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان گراش، هادی دهقانی معاون فرماندار گراش در مراسم افتتاح نمایشگاه هفته سلامت با بیان اینکه همسوسازی فرهنگ عمومی با فرهنگ سازمانی در ارتقا سلامت نظام اداری موثر است تصریح کرد: این هماهنگی به حاکمیت قوانین و از بین رفتن رابطه گری در سیستم های اداری کمک و سلامت اداری را تقویت و تضمین می کند.

دهقانی گفت: سلامت جسمانی توانائی استفاده از دانش، انگیزش، تعهد و رفتار خود مدیریتی را به همراه دارد که منجر به ایجاد تعادل و تناسب در فرد و در نهایت موجب کاهش چشمگیر فساد و ایجاد جامعه ای آرمانی خواهد شد چراکه فساد اداری ازجملــــه پدیده های سازمانی است که روند توسعه را به طور چشمگیری با مشکل روبرو می کند.

معاون فرماندار گراش در پایان از عملکرد مطلوب شبکه بهداشت و درمان شهرستان گراش در آموزش و فرهنگ سازی مردم بخصوص روستاییان و مناطق محروم این شهرستان تقدیر و تشکر نمود.

خروج از نسخه موبایل