نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

‫آغاز برنامه‌های حجت‌السلام‌و‌المسلمین فلاحیان در گراش‬

گریشنا:نشست مسئولین و معاونین ادارات شهرستان گراش با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین علی فلاحیان، عضو مجلس خبرگان رهبری و وزیر اسبق اطلاعات در دفتر امام جمعه برگزار شد.

به گزارش حجت عابدی؛ فرسوده، معاون فرماندار در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، مردم گراش را مردمی انقلابی و همراه با دولت معرفی کرد و گفت: «مردم همیشه در صحنه‌ی گراش از ابتدای انقلاب گام به گام دولت را در حوزه‌های مختلف خدمت‌رسانی یاری دادند و برای آبادانی کشور تلاش کرده‌اند.»

قاسم فرسوده حضور مردم گراش در صحنه انقلاب را درخشان اعلام کرد و گفت: «تقدیم صد و بیست شهید و بیش از سیصد جانباز، نشان‌دهنده حضور درخشان مردم گراش در صحنه انقلاب و هشت سال دفاع مقدس است.»

او با اشاره به جدیدالتاسیس بودن شهرستان گراش گفت: «نظام انقلاب اسلامی همواره برای مناطق محروم منشأ خیر و برکت بوده است و دولت تدبیر و امید در راستای اهداف انقلاب در این زمینه تلاش گسترده دارد.»

فرسوده خواستار استقرار ادارات و نهادهای دولتی در شهرستان شد و ادامه داد: «برخی از ادارات که نمایندگی بودند ارتقا پیدا کردند و بیشتر ادارات در شهرستان مستقر شدند و امیدوار هستیم ادارات باقی مانده با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته در شهرستان مستقر شود.»

او خواستار راه اندازی اداره اطلاعات و استقرار دادگستری در مرکز شهرستان شد و گفت: «ارتقا دادگاه عمومی به دادگستری به تصویب رسیده و زیر ساخت‌های مورد نیاز برای استقرار دادگستری آماده است.»

فرسوده در بخشی دیگر از سخنان خود خواستار ارتقا دهستان فداغ به بخش شد. در این نشست قاسم فرسوده، معاون فرماندار گراش، از امام جمعه گراش به جهت دعوت از حضور حجت‌الاسلام والمسلمین فلاحیان تقدیر کرد.

به گزارش حبیبه بخشی، خبرنگار گریشنا؛ حجت الاسلام والمسلمین حسینی، امام جمعه گراش ضمن تشکر از همه مسئولین ادارات و دانشگاه‌ها و مراکز دولتی ارگان‌ها و نهادها به مهمان ویژه این نشست، حجت الاسلام والمسلمین علی فلاحیان خیر مقدم گفت.

در این نشست با توجه به تجربه فلاحیان در وزارت اطلاعات و اشراف اطلاعاتی او به مسائل سیاسی کشور، مسولین ادارات سوالاتی  را به صورت اختصار در این زمینه از او پرسیدند.
فلاحیان، وزیر اسبق اطلاعات، اشاره کرد که گراش از لحاظ چالش‌های مختلف اخلاقی و مذهبی نسبت به دیگر شهرستان‌ها جایگاه خوبی دارد و مشکلی این شهرستان را تهدید نمی‌کند.
او در خصوص استقرار اداره اطلاعات گفت: «معمولا اداره‌ی اطلاعات در شهر‌هایی راه‌اندازی می‌شود که مشکلات و چالش‌های اجتماعی و سیاسی در آن وجود داشته باشد وگرنه نیروی انتظامی، در قسمت روادید فعالیت خواهد داشت. اما از آن‌جایی که گراش چند سالی است به شهرستان ارتقا یافته و به خصوص که مردمان آن برای درآمد و مخارج زندگی خود به خارج از کشور سفر می‌کنند برای ایجاد امنیت بیشتر باید کنترل ضد جاسوسی در این شهرستان راه بیفتد.»

فلاحیان ادامه داد: «در گراش توجه به مذهب و علم و دانش بیش از ظرفیت این شهر است که جای امیدواری است و یکی از مهم‌ترین جهتی که مسولین باید در ذهن و روح کارمندان زنده نگه دارند اصل آرمان‌ها‌ی انقلاب است.»

 

خروج از نسخه موبایل