نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

اسب‌سواران استان در گراش پریدند

گریشنا: به مناسبت گرامی‌داشت دهه فجر انقلاب اسلامی، شهرستان گراش میزبان رقابت‌‌های پرش با اسب در رده‌ی استانی شد.

به گزارش حسینی، مسئول روابط عمومی اداره ورزش و جوانان؛ این مسابقات که تحت عنوان «یادواره زنده‌یاد سعید زمانی گراشی» نام‌گذاری شده بود، در حضور خیل عظیم علاقه‌مندان به رشته سوارکاری و مسئولین ورزش استان و شهرستان در باشگاه فاضل گراش برگزار شد.

در رقابت رده بالای شانزده سال، درنا زارعی از شیراز با اسب درا مقام اول؛ و محمد جنگجو از گراش با سه اسب رخش، آبسنت و کاسپین به ترتیب مقام دوم، سوم و چهارم را از آن خود کردند. در رده‌ی نونهالان نیز، آرزو دهقان از شیراز با اسب پارکو مقام اول؛ امیر غفوری از شیراز با اسب فان فارو مقام دوم؛ و سارا یزدانی از شیراز با اسب یوزادل مقام سوم را به خود اختصاص دادند. در پایان به تمامی نفرات برتر این مسابقه حکم قهرمانی و جوایز نقدی اهدا شد.

یکی از بخش‌های ویژه این مسابقات، مسابقه بین خودرو و اسب با نام Ride & Drive بود. این بخش از برنامه با همکاری گروه بکسواد برگزار شد.  (سات بکسواد)

شاهپور طفیونی، رئیس هیات سوارکاری استان، با ابراز رضایت از میزبانی خوب گراش، به خصوص مدیریت باشگاه فاضل، گفت: «امسال سهم گراش در امر برگزاری مسابقات سوارکاری استان بیش از سایر شهرستان‌ها بود و هیات سوارکاری فارس با توجه به پتانسیل و نبوغ سوارکاران گراشی نگاه ویژه‌ای به این شهرستان دارد.»

همچنین اکبری، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گراش، ضمن سپاس و قدردانی از مجموعه مدیریتی هیات سوارکاری استان، از همه حاضرین و مدیریت باشگاه فاضل و خانواده زنده یاد سعید زمانی گراشی تشکر کرد.

 

savarkari16

 

 

خروج از نسخه موبایل